Witam serdecznie.
Mam następujący problem:
Próbuję zaadaptować arkusz bieżących płatności (faktur) dostępny w excelu. Troszkę go przerobiłem ale napotkałem następujące problemy z którymi nie umię sobie poradzić
Może komuś z Was uda się rozwiązać kilka moich problemów:
Problem 1: Chciałbym aby komórka I20 wyświetlała w podsumowaniu TYLKO sumę płatności z aktualnego miesiąca czyli jeśli mamy LUTY to tylko z lutego (jeszcze lepiej gdyby była możliwość wybrania danego miesiąca bo wtedy mógłbym sukcesywnie dodawać płatności nawet na cały rok do przodu.
Problem 2: Chciałbym powiązać kolumnę B z kolumną D aby przykładowo po wpisaniu MZN automatycznie wpisywał się numer konta, na który należy dokonać płatności itp
Baza "KONTA BANKOWE" znajduje się w drugim arkuszu
PROBLEM 2: (najmniej uciążliwy bo to tylko kosmetyka)
Sformatowałem warunkowo kOLUMNĘ F tak, aby podświetlały mi się kolorami najbliższe płatności, ale napotkałem problem, że jeśli w kolumnie E nie ma wpisanej żadnej daty to EXCEL domyślnie traktuje to jako (tak myślę) 1900-01-00 i uzupełnie "PO TERMINIE" Jeśli da się to jakoś ominąć to byłbym wdzięczny.
Załączam szablon, żeby było wiadomo o co chodzi
Mam następujący problem:
Próbuję zaadaptować arkusz bieżących płatności (faktur) dostępny w excelu. Troszkę go przerobiłem ale napotkałem następujące problemy z którymi nie umię sobie poradzić

Problem 1: Chciałbym aby komórka I20 wyświetlała w podsumowaniu TYLKO sumę płatności z aktualnego miesiąca czyli jeśli mamy LUTY to tylko z lutego (jeszcze lepiej gdyby była możliwość wybrania danego miesiąca bo wtedy mógłbym sukcesywnie dodawać płatności nawet na cały rok do przodu.
Problem 2: Chciałbym powiązać kolumnę B z kolumną D aby przykładowo po wpisaniu MZN automatycznie wpisywał się numer konta, na który należy dokonać płatności itp
Baza "KONTA BANKOWE" znajduje się w drugim arkuszu
PROBLEM 2: (najmniej uciążliwy bo to tylko kosmetyka)
Sformatowałem warunkowo kOLUMNĘ F tak, aby podświetlały mi się kolorami najbliższe płatności, ale napotkałem problem, że jeśli w kolumnie E nie ma wpisanej żadnej daty to EXCEL domyślnie traktuje to jako (tak myślę) 1900-01-00 i uzupełnie "PO TERMINIE" Jeśli da się to jakoś ominąć to byłbym wdzięczny.
Załączam szablon, żeby było wiadomo o co chodzi