Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

OpenGL C - Element z GLDrawElements rusza się razem z kamerą

17 Lut 2014 19:28 705 1
  • Poziom 29  
    Witam,

    Robię projekt do szkoły w OpenGL, na tą chwilę największym problemem jest poruszanie się obiektu wyrenderowanego przez funkcję GLDrawElements razem z kamerą.
    Może nie dosłownie razem, ale przemieszczając kamerę w lewo, wszystkie obiekty przemieszczają sie w prawo, poza tym wspomnianym. Ruszając drugi raz - jest już OK. Tak samo mogę uruchomić program, raz ruszyć kamerą (obiekt zostanie), następnie np. kliknąć myszką (nie mam w ogóle jej obsługi!) - a element zostanie ponownie wyrenderowany już w dobrym miejscu.

    Załączam cały projekt - uwaga panuje tam haos, sprzątanie planowałem po uporaniu się z w/w problemem. Będę bardziej wdzięczny za wskazówki niż odesłanie poprawionego projektu.

    *ruszanie kamerą - przesunięcie o xx jednostek, bez obrotu.

    Interesujące linijki: 97-113, 319-338, obsługa klawiatury (poruszanie kamerą) od 429

    Projekt VS2012:
    https://www.dropbox.com/s/nsx3fjcyo6vedr4/Tut%2007%20World%20in%20Motion.rar

    Kod programu:
    http://wklej.org/hash/99dd09a711b/

    Pozdrawiam
  • Poziom 29  
    Rozwiązanie - dodać linijkę:
    glutPostRedisplay();

    Na końcu funkcji Display :)