Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Studia elektrotechnika brnąć dalej czy zrezygnować?

syberius 18 Feb 2014 12:12 2991 7
    syberius
    Level 10  
    Hej.
    Temat trochę ciężki do opisania bez zamulania ale postaram się w max skrócie opisać co mnie dręczy. Jestem po lo mat-fiz, roku przerwy od nauki(gdzie pracowałem non stop) teraz minął mi 1semestr na studiach zaocznych elektrotechnika udało mi się pozdawać i zastanawiam się co dalej czy brnąć dalej czy zrezygnować i... no właśnie co dalej... Studia po tym pierwszym semestrze mnie nie pociągają dużo matematyki-fizyki i informatyki chcąc to rozumieć powtórka z lo ciągła nauka mat i fiz, aktualnie nie pracuje to jak mi się chce to nadrabiam zaległości a mam ich ogrom niestety.. Nie mam doświadczenia z elektryką jedynie jakieś podstawy (tyle ile trzeba było robić przy remontowaniu mieszkań) Nie wiem co działać wybrałem studia w sumie z powodu, że mój tata jest elektrykiem i jakoś wydawało mi się to fajne ale na pewno nie mam pociągu jak Wy do majsterkowania w warsztacie nad jakimś projektem/ naprawianiem elektronarzędzi na pewno takie coś odpada. Chciałbym mieć takie pozytywne podniecenie, że coś mnie kręci z elektryką robie projekty, myślę, realizuje je ale kuźwa no niestety takiego czegoś u mnie brak, starałem się interesować jakąś dziedziną ale zawsze po zapale wychodziła klapa..

Z jednej strony do studiów ciągnie mnie to