Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

passat 1,9tdi awx - Problem z zaworem ssącym pierwszego cylindra

19 Lut 2014 14:02 1806 13
  • Poziom 14  
    Witam trafił do mnie passat 1,9tdi awx.Problem polega na tym ze nie chodzi na pierwszym cylindrze na wolnych obrotach.Rzeczy które sprawdziłem to:
    1.zamiana pompowtrysków z 1 na 2 efekt bez zmian
    2.wymiana wiązki pompowtryskiwaczy żadnych rezultatów
    3.pomiar kompresji 1 cylindra wartośc :2 atmosfery(brak ciśnienia)
    4.wdmuchiwanie powietrza przez otwór świecy żarowej i tutaj powietrze ucieka przez kolektor ssący(oczywiscie krzywka wałka w górze)ale po odkreceniu wałka rozrządu zawór nie puszcza powietrza.Wymieniłem popychacze na nowe i żadnych zmian. Prosze o jakieś porady bo nie mam już pomysłow
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    No a czego oczekujesz ? Czapka do wyjęcia.
  • Poziom 14  
    Wydaje mi się że problem leży gdzieś w popychaczach, myślałem o za dużym ciśnieniu oleju i podstawia popychacz
  • Poziom 23  
    Mierzyłeś, czy ten zawór wystaje tyle samo względem pozostałych zaworów? Wciskałeś popychacze za nim włożyłeś?
  • Poziom 14  
    Ten zawór wystaje ok 1mm wiecej od pozostałych

    Dodano po 58 [sekundy]:

    A popychacze wciskałem przed włozeniem
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    Albo gniazdo wjechało, albo zawór, tak czy inaczej głowica do zdjęcia
  • Pomocny post
    Poziom 23  
    carrot napisał:
    Albo gniazdo wjechało, albo zawór, tak czy inaczej głowica do zdjęcia
    dokładnie tak jak kolega pisze.
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    Ja bym się wstrzymał z głowicą. Załóż inny wałek na probe, może był już zmieniony i ma dwie krzywki teraz. Sprawdź podejrzaną krzywkę czujnikiem zegarowym.
  • Poziom 14  
    Koledzy troche dziwny temat bo jak zakładam wciśniety popychacz i przykrecam wałek to mam duży luz miedzy wałkiem a popychaczem.Po żłozeniu i kreceniu silnikiem kompresja jest przez ok 5 sekund
  • Poziom 23  
    A sprawdzałeś czy na tym zaworze są całe sprężyny? Czy któraś nie pękła? Na każdym zaworze są dwie(jedna w drogiej) Sprawdź to koniecznie.
  • Poziom 14  
    Sprężyny są całe, ale zawór ma bardzo duży luz na boki, czyli coś z prowadnicą. Tak czy inaczej głowica do zdjęcia.
  • Pomocny post
    Poziom 23  
    To raczej nie będzie wina prowadnicy,ale moge się mylić. A rozbierałeś ten zawór i jesteś pewien że środkowa sprężyna (mniejsza)jest cała? Ale z drogiej strony jeśli masz tam taki luz jak piszesz,to i tak głowica do remontu.
  • Poziom 14  
    Tak kolego, sprężyny są całe, bo rozpiąłem zawór. Zdejmę głowicę, to dam znać co wyszło.
  • Poziom 14  
    Koledzy po zdjęciu głowicy okazało się, że wyklepał się zawór oraz gniazdo, a także
    brakuje pierwszego pierścienia na tłoku. Problem rozwiązany, pozdrawiam i dziękuję za pomoc.