Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Corsa B 1.4, za dużo pali - pali 11l benzyny i z 14l gazu

RangerPL 20 Feb 2014 10:27 5067 11
    RangerPL
    Level 9  
    Zakupiłem Opla Corsę B 1.4 z 94r. Mam problem ponieważ pali 11l benzyny i 14l gazu. Wymieniłem filtr powietrza który był w tragicznym stanie ale raczej nie odnotowałem znacznej różnicy. Gdy silnik dłużej pochodzi to nagrzewa się do leciutko ponad 90 stopni. Jest również jedna wada - cieknie olej spod uszczelek - wymieniłem uszczelkę głównej pokrywy lecz dalej cieknie gdzieś niżej. Do tego wydaje mi się że zbyt szybko ubywa płyn chłodniczy, być może z tym olejem ucieka ale nie wiem, nie bardzo się znam.
    Zatem pytanie, dlaczego takie spalanie, co mogło się zepsuć? Proszę o dość proste odpowiedzi ponieważ jestem początkujący.
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
    gregor2508
    Level 11  
    Na dzień dobry zdejmij klemę na noc. Rano odpal na benzynie i jak się zagrzeje, to miernik i mierzymy sondę, która jest na wydechu, a więc jeden kabelek na masę drugi do sondy i ma szybko pływać od 0,100 do 0,800V - czym szybciej, tym lepiej. Jak będą odskoki, to czujnik temp można spr. na początek, a może najlepiej wymienić - kosztuje grosze. Jak to nie pomoże, to dalej będziesz musiał szukać warsztatu. Powodzenia.
    pawlik722
    Level 23