Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centralny zamek Vectra - A

johniewalker 03 Kwi 2005 23:28 4205 8
  • #1 03 Kwi 2005 23:28
    johniewalker
    Poziom 9  

Problem polega na tym ze jak jade to cos wariuje...
    Otwiera sie i zamyka, wszystkie drzwii, samoczynnie...
    Ichciałbym go odłączyć bo nie mam ani czasu, ani pieniędzy na naprawę, więc podajcie mi jakiś szybki i skuteczny sposób na odłączenie go...
    Żeby otwierać tylko jedne drzwi, jak gdyby go nie było.... Dziękuje za pomoc!!!
    Tylko proszę o dokłądny opis bo ja jestem nowicjusz w tych sprawach !!!!!

0 8
  • Pomocny post
    #2 03 Kwi 2005 23:37
    andre41
    Poziom 16  

Moduł centralnego jest po prawej stronie obok nogi pasażera , ale skoro tak wariuje to należałoby sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty przewód , który jest wprowadzony w drzwi, jeśli z jakichś przyczyn pęknie sprężyna i przewody się nie chowają to mogły zostać przycięte drzwiami. Miałem taką Vectrę i u mnie działał super nawet podpiąłem mu sterowanie z autoalarmu na pilota .O ile dobrze pamiętam to styki sterujące modułem były przy zamkach w obu drzwiach przednich i w tylnej klapie bagażnika.

0
  • #3 05 Kwi 2005 11:31
    pupi2
    Poziom 11