Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Cinquecento - Cinquecento 700 swap 1,1 + zewnętrzna pompa paliwa

paladyn 20 Feb 2014 19:41 2469 2
  • #1
    paladyn
    Level 15  
    Witam.

    Nie tak dawno robiłem swap silnika z 700cm3 na 1108cm3 jednak z racji tego, że przeróbki dokonywałem na przełomie nowego roku zostawiłem oryginalny bak natomiast podłączyłem zewnętrzną pompę paliwa marki Gezt o ile dobrze pamiętam o ciśnieniu rzekomo 4 bary i wydajności 140-155l/h.

    Jeśli jadę po równej drodze nie ma żadnych problemów, natomiast problemy zaczynają się przy zakrętach oraz przy dużych pochyłach jest mało paliwa w baku. Mało czyli gdzieś koło 1/4 może mniej w każdym razie na zakrętach świeci rezerwa. Czuć brak mocy albo schodzenie z obrotów. Najprawdopodobniej na przechyłach pompa zaciąga powietrze zamiast paliwa. Jeśli jest np połowa baku takiego problemu nie ma.

    Panowie jak to wygląda z oryginalną pompą w baku, jest tam jakieś bufor niwelujący bełtanie paliwa na zakrętach ? Przewód zasilania jest na samym dnie czy może trochę wyżej ?

    Dodam jeszcze, że posiadam oryginalny bak z seicento 1,1 wraz z pompą paliwa, ale z racji niskich temperatur i okresu świątecznego postanowiłem poczekać na dogodniejszą porę.
  • #2
    ociz
    Moderator of Cars
    Poszukaj sobie zdjęć takiej pompy i będziesz wiedział jak to wygląda.
    Sugerował bym kupić fabrycznie nowy zbiornik, bo kosztuje on niewiele. Tylko pamiętaj że inne są do gaźnika, inne do wtrysku. Pompa powinna pasować od seicento.
  • #3
    paladyn
    Level 15  
    Zbiornik paliwa od seicento wraz z pompą posiadam, także mógł bym go przełożyć jak się zrobi cieplej. Natomiast jak to jest w samochodach gdzie pompa paliwa jest zewnętrzna ? Jest zrobiony jakiś zbiornik buforowy dla pompy ? Inny profil baku ?