Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Atmega16 - wyświetlacz nju6450 wczytać biblioteke oraz odczytać tab z pamięć pro

Wiking18 21 Lut 2014 13:51 867 0
  • #1 21 Lut 2014 13:51
    Wiking18
    Poziom 14  

    Witam
    Od kilku dni próbuję odpalić wyświetlacz graficzny 122x32 oparty na dwóch sterownikach nju6450.
    Napisałem sobie kilka funkcji aby odpalić ten wyświetlacz niestety to nie działa podejrzewam że zrobiłem jakiś błąd w sposobie podpięcia bibliotek niestety nie wiem jaki. Program się kompiluje nawet bez błędów ale wyświetlacz milczy podczas programowania wyświetlacza odpala się jedna linia pikseli są to zapewne przypadkowe sygnały ale po zaprogramowaniu jest kompletne zero.

    program troszeczkę się pozmieniał od zakładanego dlatego że teraz próbuję cokolwiek odpalić na tym wyświetlaczu.
    Tak wygląda plik main.c

    Kod: cpp
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

    Plik nju6450.c
    Kod: cpp
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

    No i plik z Definicjami nju6450.h
    Kod: cpp
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

    Plik bmp.h
    Kod: cpp
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

    w pliku main próbuję odpalić w pętli zapełnienie całego wyświetlacza pikselami ale nie udaje się to.

    Czy popełniłem jakieś błędy? Pewnie że tak i to sporo już wiele wyeliminowałem ale pewnie sporo jeszcze zostało.
    Ma ktoś jakieś sugestie?
    -----------------------------------------------------------------
    ---------------------------------------------------------------
    Po jakimś czasie

    po zmianie kilku definicji i poprawieniu kodu i wrzuceniu wszystkiego do jednego wora (plik main.c)
    wyświetlacz zaczął gadać normalnie teraz wysyłam kod w main.c mam pytanie ponieważ próbuję wysłać grafikę z pamięci programu i jest kicha jak używam normalnej pamięci to działa
    Kod: cpp
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod


    Problem jeżeli zrobię tak
    Kod: cpp
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

    ok wystarczyło dać & przed bmp
    Kod: cpp
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

    0 0