Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

boxer III 2.2 2008r. - blad P0100

gruby126p1 21 Feb 2014 23:58 10692 9
  • #1
    gruby126p1
    Level 9  
    Witam, mam kolejny problem z żabojadem, mianowicie boxer III 2.2, wyrzucał check-a na desce, podpiąłem cdif-a pokazało błąd P0100 - przepływka, wymieniłem na nową, błąd skasowany super, odpalam gasze autko sprawdzam czy nie wyrzuci check-a, jest ok, ale coś mnie tknęło żeby podpiąć komputer jeszcze raz, no i błąd dalej wisi, na desce cisza błędu nie pokazuje, ale w kompie pokazuje, póki auto chodzi po skasowaniu błędu ponownie go nie wyrzuca, zgasze odpale i znowu błąd, męczył ktoś ten temat? pozdrawiam
  • #2
    diodabg
    Level 30  
    To nie żabojad kolego tylko wynalazek forda chodzi oczywiście o silnik dziwne że ładują je nawet do Ducato! A mogli tam wcisnąc np sprawdzony silnik fiata 2.3 i było by ok...
    Zerknij na wiązkę lubi się przycierać szczególnie pod przednią lampą.
    Kupiłem kiedyś za pare groszy Citroena Relay bo myśleli że silnik do wymiany a przetarta była tam wiązka :-)
  • #3
    gruby126p1
    Level 9  
    Nie no fakt jest to fordowski motor, ale siedzi w zabojadzie :) i oni przygotowali nam świetną instalacje, nie trawie francuskich aut i ich rozwiązań, a że 90% robionych u mnie busów to święta trójca, to klne i robię :) a że elektryki się uczę sam to się schodzi.
    Wiem że ich wiązki się ..... więc sprawdziłem kostki kabelki przed wymiana przepływki ale nie aż tak daleko, czyli prujemy dalej.
    Jak znajdę to napisze co i jak. Dzieki
  • #4
    kybernetes
    Level 39  
    gruby126p1 wrote:
    siedzi w zabojadzie i oni przygotowali nam świetną instalacje

    Człowieku, jaką francuską?? Instalacja jest włoska, z Fiata, Francuz tego nawet nie dotykał, tyle co plakietkę z lwem przybił.

    Przedzwoń kable do przepływomierza. Sprawdź szczególnie przy wtyczce.
  • #5
    gruby126p1
    Level 9  
    Francuska włoska jedna chwała jedno jest pewne ze daleko im do japońskiej precyzji.
    Cała wiązka sprawdzona cm po cm, wszystkie kostki sprawdzone, jedna pod lampa trafiła się zaśniedziała zielona ale nic poza tym. Przyznaje się bez bicia- poddałem się, obecnie nie wyrzuca chcecka na desce, lecz w pamięci sterownika tkwi cały czas błąd.
    Autko cały czas jest u mnie serwisowane, więc mam nadzieje że z czasem znajdzie się usterka, a jak się znajdzie to opisze co i jak, na chwile obecna auto musi jeździć i zarabiać.
    A jeszcze jedno, na dolocie z lewej strony jest czujnik ciśnienia powietrza dolotowego, czy jeśli on przekłamuje (nie pokazuje błędu) może oszukiwać przepływkę i wywalać błąd od niej? czy to raczej nie możliwe?
  • #6
    profesjonalista55
    Level 15  
    zainteresuj się bezpiecznikami
  • #7
    domex32
    Moderator of Cars
    Te śmieszne blaszane sterowniki(ecu) jak z łodzi podwodnej też potrafią płatać figle.
  • #8
    manta
    VIP Meritorious for electroda.pl
    No i wszystko fajnie, a parametry oglądałeś? Nie, bo nie było by tych pytań,zobacz co pokazuje przepływka jak silnik nie pracuje, a co na wolnych.
  • #9
    gruby126p1
    Level 9  
    bezpieczniki przejrzane wszystkie
    do sterownika nie zaglądałem
    parametry przepływki stoją w miejscu na odpalonym i zgaszonym, i nie traktuj mnie szyderczo
  • #10
    skorpion201
    Level 8  
    czy podpowiesz "co było", naprawiłeś ?
    bo mam to samo...
    gruby126p1 wrote:
    bezpieczniki przejrzane wszystkie
    do sterownika nie zaglądałem
    parametry przepływki stoją w miejscu na odpalonym i zgaszonym, i nie traktuj mnie szyderczo