Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

YAMAHA E410 WYŁĄCZA SIE PRZY PODGŁOSZENIU

rsp_klan 22 Lut 2014 09:22 1434 7
  • #1 22 Lut 2014 09:22
    rsp_klan
    Poziom 9  

Witam,posiadam wieze yamaha E410 pianocraft,kiedy chce podglosic na ful po chwili slysze w wiezy tak jak by klik i wieza sie wylacza,czytalem kiedys ze to koncowka mocy.Moje pytanie czy ktos mial podobnie,i ewentualnie jak to naprawic.Jestem zielony w tym temacie wiec prosze o odpowiedz jak to naprawic ewentualnie jaki jest koszt naprawy.Z gory dziekuje pozdrawiam.

0 7
  • Pomocny post
    #2 22 Lut 2014 09:46
    2315446
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 22 Lut 2014 09:52
    rsp_klan
    Poziom 9  

wszystko oryginalne,dodam jeszcze ze jak odlacze glosniki od wiezy to po podgloszeniu do konca dzieje sie to samo wiec nie wydaje mi sie zeby to byla wina glosnikow a raczej samego wzmaczniacza ,problem w tym ze nie wiem co dokladnie to powoduje i jakto naprawic

0
  • #4 28 Cze 2014 15:00
    gierekpl
    Poziom 8  

Siemka sorki ze odgrzebuje ale mam pytanie , bo mam podobny problem z moją wieżą pionner xr-350p , otóż owa wieża ma moc ok 35Wx2 , a ja mam podpięte pod nią 2 kolumny Unitra Tonsil 150W . No i włącza mi się to zabezpieczenie na połowie głośności . i moje pytanie , Czy można jakoś wymontować, wylutować to zabezpieczenie ? Tylko ja nie wiem jak to by miało wyglądać ? Prosze o jakieś rady

0
  • #5 28 Cze 2014 18:45
    jdubowski
    Specjalista - urządzenia lampowe

gierekpl napisał:
    Czy można jakoś wymontować, wylutować to zabezpieczenie ?

A nie prosciej pie%$olnąć młotkiem centralnie tą wieżę?
    Zapezpieczenie jest po to by sie nic gorszego nie stało (czytaj - nie uległy uszkodzeniu stopnie końcowe), a nie po to by je omijać.
    Sprawdź dopasowanie impedancyjne głośników.

0
  • #6 30 Cze 2014 00:57
    gierekpl
    Poziom 8