Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Focus mk1 1.8tdci - gaśnie przy porannym odpalaniu

qubek11 23 Lut 2014 15:05 5964 11
  • #1 23 Lut 2014 15:05
    qubek11
    Poziom 8  

    Witam,
    Mam problem z Focus'em mk1 1.8tdci gdyż mam trudność odpalenia go przy dłuższym postoju np. przez noc. Rano gdy go rozpalam zapali tylko od razu wejdzie w niskie obroty około 800 i zgaśnie, wychodzi na to że nie ma podwyższonych obrotów. Jeśli zaś dodam mu odrobinę gazu tak aby chodził przy 1000 obrotów silnik nie zgaśnie. Co może być przyczyną?

    0 11
  • #2 23 Lut 2014 20:28
    krzysiek8008
    Poziom 9  

    Wyzuty silnik przerabiałem to po remoncie jest git, możliwe tez ze wszystkie świece nie grzeją .

    0
  • #3 24 Lut 2014 12:04
    qubek11
    Poziom 8  

    Co to znaczy wyzuty??? Silnik moim zdaniem jest ok, ma przejechane niecałe 150 tyś., nie czuję żeby stracił on mocy, ładnie się zbiera, nie kopci, ładnie w chodzi w obroty. Jak zapalę go z rana to później już nie mam z nim problemu przez cały dzień, najgorzej jest jak postoi tak ponad 12 godzin. Świece są w porządku bo ostatnio wymieniałem nawet 2 razy i dalej to samo. Na komputerze także brak jakiegokolwiek błędu dotyczącego tej usterki.

    0
  • #4 24 Lut 2014 17:29
    jarekstryszawa
    Poziom 20  

    Nie zapowietrza się? Spróbuj przed porannym odpaleniem podpompować paliwo ręczną pompką.

    0
  • #5 24 Lut 2014 17:40
    2293657
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 24 Lut 2014 18:13
    spocona_pacha
    Poziom 20  

    qubek11 napisał:
    brak jakiegokolwiek błędu dotyczącego tej usterki.

    Błędu nie będzie , ale trzeba by zobaczyć na pare rzeczy na komputerku.


    Pozatym przeszkadza ci to tak bardzo żeby zlecać naprawę?

    0
  • #7 24 Lut 2014 18:43
    qubek11
    Poziom 8  

    Byłem z tym już kilka razy u mechanika ciągle mówi że coś znalazł co może zakończyć tą naprawę, naprawi to i tak nie daje to rezultatu. Akumulator był wymieniony, rozrusznik naprawiany, filtr paliwa zmieniany i jeszcze zamontował zawór żeby paliwo nie wracało z powrotem do baku tak aby nie mógł się zapowietrzyć.

    Jest to trochę irytujące już i tak się ponad rok męczę z tym bo i silnikowi jest trudniej zapalić. Co takiego trzeba sprawdzić na komputerze??

    Myślałem że to mogą być jakiś czujnik od temperatury ale w menu serwisowym odczyty są prawidłowe.

    0
  • #8 24 Lut 2014 21:03
    krzysiek8008
    Poziom 9  

    Pisze ci człowieku ze miałem to samo ciągałem się 6 miesięcy po mechanikach aż a jeden sprawdził ciśnienie na cylindrach i dupa była, co dziwne auto miało 177ty nie brało oleju , zrobili remont auto chodzi igiełka zona się tłucze zadowolona, a z tego co tu czytam to szkoda ze ci egzorcysty jeszcze nie polecili.A pyzatym jak na kompie wszystko jest ok , to gdzie zostało szukać? W silniku .

    0
  • #9 25 Lut 2014 17:45
    qubek11
    Poziom 8  

    Chyba by mnie całkiem powaliło gdybym miał zrobić remont dobrego silnika tylko z tego powodu że nie ma podwyższonych obrotów na zimnym silniku, wolałbym się trochę poirytować z codziennym lekkim dodawaniem gazu niż wywaleniem pieniędzy na remont.

    0
  • #10 25 Lut 2014 17:59
    spocona_pacha
    Poziom 20  

    Zmierz sprężanie a się okaże czy powyższy post był pomocny i trafił wprost w '' kakako''

    0
  • #11 25 Lut 2014 18:48
    krzysiek8008
    Poziom 9  

    Jak dla mnie to możesz go traktorem zaciągać z rana żeby odpalić.

    0
  • #12 17 Lis 2014 21:55
    qubek11
    Poziom 8  

    Zamykam temat, obyło się oczywiście bez remontu całego silnika. Jeden z wtrysków był miał zły kąt wtrysku, pomogła jego regeneracja.

    0