Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Honda Civic nie odpala brak iskry

PrzemKS 23 Lut 2014 18:59 11316 31
  • #1 23 Lut 2014 18:59
    PrzemKS
    Poziom 11  

Witam posiadam Honde Civic 1.5 V-Tec.
    Dziś brat przełożył kable od świec do swojego samochodu ode mnie chciał sprawdzić czy jego są sprawne czy nie. Po założeniu z powrotem przewodów do mnie odpaliłem samochód brat zdjął jeden przewód pierwszy samochód chodził no i go zgasiłem nadal bez jednego przewodu po zgaszeniu brat założył brakujący przewód ale samochód już nie odpalił nie odpala nie ma iskry na żadnym przewodzie.
    Pomocy czy może jakiś przekaźnik bezpiecznik czy cewka zapłonowa moduł zapłonowy czy co tam jeszcze może być ??
    Moim zdaniem z takiego powodu nie powinno się to spalić może jakieś zabezpieczenie się włączyło typu przekaźnik bezpiecznik.
    Przepraszam za chaotyczny opis nie znam się na tym dobrze :(

1 29
  • #2 23 Lut 2014 19:14
    bogson
    Poziom 14  

Na ciepłym czy na zimnym silniku tak się dzieje?

0
  • #3 23 Lut 2014 19:56
    PrzemKS
    Poziom 11  

I na takim i na takim nie ma iskry i tyle samochód nie pali

0
  • #4 23 Lut 2014 20:11
    spocona_pacha
    Poziom 20  

PrzemKS napisał:
    odpaliłem samochód brat zdjął jeden przewód pierwszy samochód chodził no i go zgasiłem nadal bez jednego przewodu po zgaszeniu brat założył brakujący przewód ale samochód już nie odpalił nie odpala nie ma iskry na żadnym przewodzie.

Możliwe że iskra przeskoczyła w aparacie zapłonowy i go uwaliło.

0
  • #5 23 Lut 2014 20:20
    PrzemKS
    Poziom 11  

Jutro będę sprawdzał dziś dziękuje za odpowiedzi i podpowiedzi jutro napiszę czy coś zdiagnozowałem

Dodano po 7 [minuty]:

Przepraszam że dwa po kolei.
    Mam pytanie gdzie mogę znaleźć czujnik bezwładnościowy uderzeniowy ??
    Jak mogę sprawdzić czy cewka daje iskrę ??
    Jak sprawdzić czujnik hala