Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

eglmotor 250 madmax - Opis przewodów dochodzących do modułu zapłonowego

ketjow111 24 Lut 2014 21:39 5130 9
  • #1 24 Lut 2014 21:39
    ketjow111
    Poziom 7  

    Proszę o opis przewodów które wychodzą z wiązki w kierunku modułu zapłonowego.
    Dodam że, jest to Eglmotor MadMax wcześniej był tam silnik 300cm3 obecnie jest 250 cm3. Quad jest z roku 2011. W chwili obecnej jest podłączony moduł taki jak na zdjęciu a chciałbym podpiąć inny ale w nim jest gniazdo 4+2 a nie jak w tym 2+2+2.
    Ewentualnie proszę też o podanie napięć jakie powinny być na pezewodach od cewki, impulsatora,gaszenia, napięcie wiadomo 12v, i jeszcze dwie masy tam są. eglmotor 250 madmax - Opis przewodów dochodzących do modułu zapłonowego eglmotor 250 madmax - Opis przewodów dochodzących do modułu zapłonowego
    Te zdjęcie z opisem gniazda dotyczy modułu który chciałbym założyć.

    1 9
  • #3 02 Mar 2014 10:31
    ketjow111
    Poziom 7  

    A na co mam kliknąć jak wejdę w ten link - ja tam nic mie widzę.

    0
  • #4 02 Mar 2014 10:36
    Geforce8500gt
    Poziom 14  

    Tak w ten link i tam jest pobierz i trzeba wpisać kod z obrazka i będzie można pobrać

    0
  • #5 02 Mar 2014 10:47
    ketjow111
    Poziom 7  

    niestety to jest całkiem inny quad i wiązka która wychodzi do modułu też jest inne Tzn. (4+2). Ale opisu przewodów brak .Dzięki.
    Gdybyś coś jeszcze znalazł to bardzo proszę o powiadomienie ja cały czas próbuje ale narazie bez powodzenia.

    0
  • #6 02 Mar 2014 15:08
    M-aniek
    Poziom 10  

    kolego jeżeli masz nowe cdi na 12V to nie podłączasz żadnych cewek tylko czujnik położenia wału. z drugiej strony po co szukać opisu kabli od strony ramy skoro można poszukać opisu kabli starego CDI.

    0
  • #7 02 Mar 2014 18:21
    ketjow111
    Poziom 7  

    Szukałem opisu kabli starego CDI i nic!
    A niby taki popularny ten model a większość ma CDI 4+2 i w tym momencie wszystko w diabły.
    Ale dzisiaj poszedłem do garażu i sprawdziłem napięcia od strony ramy i wygląda to tak:
    ***************************************************
    czarny - 12V ( zasilanie )
    zielony - masa lub gaszenie
    ***************************************************
    żółto/czarny - ? ( cewka? ) 2,3/3,0 V
    zielony - masa
    ***************************************************
    niebiesko/biały - ? ( impulsator ? ) 130/172 "Om" ( przy 1300/min )
    zielony - masa.
    ***************************************************

    0
  • #8 02 Mar 2014 19:00
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Dobra. Ale tam siedzi DC CDI, czy może AC CDI? Bo już miałem takiego klienta, co założył CD CDI w miejsce AC i pożegnał się z nowym modułem. To na początek.
    Po drugie: nie widzisz, jakiego koloru przewód dochodzi do cewki? Czyżby nie pokrywał się z którymś przewodem w złączach? Ciężko zdjąć pokrywę części elektrycznej i sprawdzić sobie, który przewód dochodzi do impulsatora? Zresztą, można to zmierzyć, czujnik ma swoją oporność, której wartość była już wiele razy podawana na forum. Jak jest blokowany moduł? Jak odbywa się gaszenie? Toteż bardzo prosto sprawdzić. Kolor masy pewnie będzie standardowy, jak na azjatyckie pojazdy, ale to przecież można sprawdzić, nawet patrząc, co i gdzie jest przykręcone.

    Dodano po 46 [sekundy]:

    ketjow111 napisał:
    niebiesko/biały - ? ( impulsator ? ) 130/172 "Om" ( przy 1300/min )

    Co to za pomiar? Oporność przy kręcącym silniku?

    0
  • #9 21 Mar 2014 17:46
    ketjow111
    Poziom 7  

    Jestem pewien że, teraz opis jest OK!
    Myślałem ale widać źle myślałem - liczyłem na pomoc "tęgich głów" ale na moje pytanie było tylko pytanie i nic.
    A to jest prawidłowy opis do tego modelu quada.
    ***************************************************
    czarny - 12V ( zasilanie )
    zielony - gaszenie
    ***************************************************
    żółto/czarny - cewka
    zielony - masa
    ***************************************************
    niebiesko/biały - impulsator
    zielony - masa.
    ***************************************************
    Zasilanie prądem stałym (DC) 12V
    ***************************************************
    Może dziwnie wykonałem pomiar na impulsatorze ale sprawdziło się i wyszło na moje.
    Błażej-wiesz tutaj jak ktoś zadaje pytanie to znaczy że raczej się na tym niezna. Zielony to nie jesteś z tego co widzę więc pomagaj jak się logujesz a nie takie tam BLEBLANIE.
    Pozdrawiam "tęgie głowy"

    0
  • #10 21 Mar 2014 21:18
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Czyli co? Mam się wyposażyć w zdolności telepatyczne i odczytywać na odległość? Bo ty dopiero "Zachęcony" do działania wykazałeś jakąś aktywność i wreszcie coś sam zrobiłeś?
    Czyli jednak można, tylko trzeba chcieć, prawda?

    0
  Szukaj w 5mln produktów