Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Panasonic Viera ET60E - nieobsługiwany format...

pinki_mk 27 Lut 2014 23:42 1062 1
  • #1 27 Lut 2014 23:42
    pinki_mk
    Poziom 1  

Witam mam od jakiś 3 miesięcy telewizor Panasonic viera et60e. Dotąd wszystko było ok. niestety padła mi laptop i musiałam wprowadzać wszystkie ustawienia zarówno w telewizorze jak i lapku od nowa. No i pojawił sie problem dotąd gdy łączyłam telewizor z lapkiem przez serwer multimedialny wszystko działało jak należy teraz urządzenia są połączone widzą się ale niestety nie mogę odtworzyc żadnego filmu. pokazuje mi komunikat nieobsługiwany format a najdziwniejsze że te same filmy wcześniej działały :(. Bardzo proszę o pomoc jestem kompletnie zielona i niestety nie mogę sobie poradzić.

1 1
  • #2 28 Lut 2014 23:56
    anmedia
    Poziom 39  

pinki_mk napisał:
    Bardzo proszę o pomoc jestem kompletnie zielona i niestety nie mogę sobie poradzić.

Zaczalbym od instrukcji i informacji na stronie panasonic'a. Po mimo ze instrukcje sa bardzo ograniczone to zawsze cos z nich mozna wywnioskowac. Ze wzgledu ze jestes dziewczyna potraktuje cie ulgowo :)

Nie wiem czy wiesz ale to forum techniczne i obowiazuja pewne zasady, tak samo jak robiac sobie kolor na wlosach podajesz fryzjerce wszystkie informacje jaki kolor, odcien itd. Tutaj jest to samo:

pinki_mk napisał:
    Dotąd wszystko było ok. niestety padła mi laptop i musiałam wprowadzać wszystkie ustawienia zarówno w telewizorze jak i lapku od nowa.

Chmmm, tylko ty o tym wiesz co i jak zrobilas i o jakie "ustawienia" chodzi. Warto podac wszystko, byc moze sie nie przyda ale skroci czas na odpowiedz i pomoc.

Dalej:
    pinki_mk napisał: