Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes SK 1820 - Nie gaśnie z kluczyka

Rzexxnik 28 Lut 2014 13:58 1407 2
  • #1 28 Lut 2014 13:58
    Rzexxnik
    Poziom 16  

    Po przekręceniu kluczyka samochód nie gaśnie. Do siłownika od pompy dochodzą trzy kabelki, przez które wogóle nie płynie prąd. Dokąd idą te kabelki. Może jakiś schemt. Wiem, że idą do środka do kabiny, ale potem już mam problem je zlokalizować.

    0 2
  • #2 28 Lut 2014 14:43
    Gerri
    Spec od Mercedesów

    Idą do modułu M który wytwarza się siedmiosekundowy impuls gaszenia. Prosty schemat jest z boku na module. Tylko ze ten silownik gaszenia ma jedna cewke. Pewnie natknales się na silownik z ASR-u

    1
  • #3 25 Mar 2015 22:20
    stan25
    Poziom 2  

    Nie chciałem zakładać nowego wątku.
    Mam podobny problem z takim samochodem - od czasu do czasu silnik nie gaśnie z kluczyka (przy pompie jest jakiś elektrozawór - czy da się go ew. naprawić)
    Drugie pytanie to obroty silnika - obrotomierz źle wskazuje tzn. mniej o około 500-600 obr.. Co może być przyczyną, gdzie szukać - czy sygnał jest brany bezpośrednio z alternatora czy przez jakiś moduł i dopiero na zegar ?
    do tego na tablicy świecą się krótko po uruchomieniu silnika takie kontrolki - może ma ktoś instrukcję ? (zdjęcia w załączniku)
    Pozdrawiam

    Odświeżam temat, bo nie udało mi się rozwiązać problemu.
    Póki co da się zgasić silnik z kluczyka - raz na jakiś czas jest z tym kłopot.
    Co do obrotów silnika dalej bez zmian - czasami wskazuje poprawnie, ale pewnym momencie wskazówka przeskakuje o np. 500 obrotów i beret. Auto ponownie jest słabe.
    Co to może być za usterka (cewka na pompie, regulator ładowania alternatora ? ), nie wiem gdzie szukać przyczyny.
    Pozdrawiam

    1