Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Domofon Proel 456 - Nie działa mikrofon

Arkadius1983 01 Mar 2014 20:34 2505 6
  • #1 01 Mar 2014 20:34
    Arkadius1983
    Poziom 2  

Witam serdecznie. Piszę bo mam kłopot z domofonem (proel 456). Ze ściany wychodzą mi cztery kabelki. Niestety nie wiem jak był podłączony stary bo jak już się wprowadziłem to go nie było. Podłączyłem tak jak na zdjęciu. Brakuje mi teraz tego, żeby słychać było mnie na dole. Jeśli to zrobię, kombinując z kabelkami to albo nie mogę otworzyć rygla albo na dole jak się dzwoni to jest tak głośno, że słyszy całe osiedle. Niestety jestem laikiem kompletnym. Więc proszę o wyrozumiałość i łatwe tłumaczenie (jak dziecku). Dodam że jak stykam kabelek niebieski z białym to otwiera się rygiel. Tak samo jak zielony z białym.
    Z moich ustaleń wydaje mi się, że
    Biały to masa
    Zielony to słuchawka
    Brązowy to wywołanie
    Niebieski to rygiel
    Ale jak zrobić, żeby zadział mikrofon?
    Z góry dziękuję za pomoc;) Domofon Proel 456 - Nie działa mikrofon

0 6
  • #2 01 Mar 2014 21:27
    suworow
    Admin Zabezpieczenia Stacjonarne

Arkadius1983 napisał:
    Jeśli to zrobię, kombinując z kabelkami to albo nie mogę otworzyć rygla
    I to jest prawidłowa kombinacja. W instalacji czterozyowej nie ma oddzielnego przewodu rygla. Otwieranie odbywa sie przez zwarcie mikrofonu do masy. Czyli pewnie niebieski to mikrofon. Ewentualnie możesz spróbowac zamienic biały z zielonym (głosnik masa) by upewnić się w którym układzie działa lepiej.

Producent zaznaczył Ci na czerwono co i jak masz mieć ustawione w paracie:
    http://www.proel.pl/pdf/sp_pa456.pdf

Pozdrawiam

1
  • #3 01 Mar 2014 21:45
    nikusert
    Poziom 36  

Witam