Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Mondeo 2.0 TDCi - pompa wtryskowa CR

01 Mar 2014 22:19 4626 9
  • Poziom 6  
    Silnik nie utrzymuje niskiego ciśnienia, paliwo wraca do zbiornika, co może być przyczyna?
  • Poziom 2  
    moim zdaniem problemem jest maly zaworek przy pompie id ktorego odchodzi glowny przewod paliwowy
  • Poziom 6  
    Ten, który jest między blokiem a popmą?
  • Poziom 2  
    ten ktory jest przy pompie. ty masz pompe vp 30 tak?
  • Poziom 27  
    tomek8131 napisał:
    ty masz pompe vp 30 tak?
    Kolego, Ford tdci to jest common-rail, pompa Delphi (prawdopodobnie, bo nie jest podany rocznik).
    Lenkaa napisał:
    Silnik nie utrzymuje niskiego ciśnienia, paliwo wraca do zbiornika, co może być przyczyna?
    Nic nie kumam - możesz to opisać w zrozumiały sposób?
  • Poziom 6  
    Ford Mondeo 2.0 TDCi 2005r 90 km tak pompa jest delphi

    Dodano po 3 [minuty]:

    Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Po podłączeniu do środkowej rurki zasilającej pompe paliwo z bańki wraca do zbiornika w ciągu 3 minut.
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    Lenkaa napisał:
    Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy.
    Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa.
    Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej.

    To jest przyczyną, że w czasie robienia wtrysków (np sprawdzenie) wszystkie przewody zamyka się kapturkami i gumowymi zatyczkami (i wys. ciśnienia i przelewy). Bez takiego zabezpieczania paliwo się cofa i układ się zapowietrza - masakra z odpaleniem...
  • Poziom 6  
    Dzięki sprawdze i dam znać.
  • Poziom 6  
    No i wyszło szydło z worka :( po wszystkich próbach okazało się że poszły wtryski :( Bardzo dziękuje za wszystkie rady.

    Moderowany przez Futrzaczek:

    Odblokowano na prośbę Autora tematu.

  • Poziom 6  
    Nareperowane. Najpierw zrobiono próbę przelewową (u mnie była tragedia :()Wymieniłam 4 zawory sterująco-przepływowe Delphi, koszt jednego ok 275 zł sztuka trzeba wymienić wszystkie 4. Jak ktoś jest sprytny sam sobie wymieni. Jeżeli nie przybywało oleju w silniku końcówki trysków nie "lały" to można wymienić same zawory. W "googlach" można znaleźć jak to można zrobić. Jak by ktoś miał pytania służę pomocą przy wymianie jak i przy zrobieniu próby przepływowej :) (rada przy przemywaniu wtrysków uważać na zaworki w tryskach bo nie można ich pomylić, jak by zaworek wypadł to wsadzamy częścią przetłoczoną - cienką końcówką do wtrysku dopiero sprężynka :))