Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

VOLVO v40 - schemat sterownika centralnego zamka fabrycznego

pawelec01 01 Mar 2014 23:13 9123 8
  • #1
    pawelec01
    Level 9  
    Witam chodzi mi o sterowanie centralnego zamka mam na pilota lecz pilot mi się rozsypał i kupiłem k-1903( sterownik z pilotami ) jak dla mnie wystarczający do otwierania i zamykania może mieć domykanie szyb i odcięcie zapłonu. Szukałem swojej starej centralki i znalazłem za popielniczką niestety nie ma napisane na niej keyless entry jak by był zamiennikiem. Szukałem w goglach i odpinając wiązki centralka nie działa. Niestety sporo jest przewodów czego się nie spodziewałem czy ma ktoś może kolorystykę wiązki na schemacie aby móc podpiąć nową centralkę. Co dziwnego nie mam w swojej centralce anteny zewnętrznej aby sygnał z pilota łączył się z autem tak jak w nowym sterowniku z góry dziękuje za pomoc pozdrawiam. Potrzebne do volvo v40 00r Diesel 102km.



    Małe pytanie czy będzie działał mi przycisk centralnego w aucie zamontowany seryjnie czy będę musiał go wyeliminować dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam

    1. zdjęcie modułu i potrzebny schemat do niego
    2. -II-
    3. Nowa zakupiona centralka. k-1903.
  • #2
    spocona_pacha
    Level 20  
    Moduł pod kierownicą.
    Jeśli działa centralka to puśc przez nią jeśli nie to obejdź ją wypinając ją.
    Pozbędziesz się płynnego gaszenia wew, oświetlenia.
  • #3
    krissdom
    Level 12  
    Witam
    Sterowanie otwieraniem i zamykaniem z uniwersalnego sterownika zamka podłączmy do pinów 16 i 18 tego większego złącza w oryginalnej centralce VOLVO.
    Według schematów autodaty dla rocznika 2000 pin 16 odpowiada zamykaniu a pin 18 otwieraniu zamków.
    Sterowanie za pomocą masy.
  • #4
    pawelec01
    Level 9  
    czyli rozumiem że, nowy sterownik centralki wpinam się pod pin 16 i 18 (fabrycznego sterownika) nie wypinając innych przewodów ?. Czy mogę wpiąć się w plus od fabrycznej centralki i czy obie nie będą kolidowały ze sobą. Jak bym mógł poprosić o schemat fabrycznej centralki z volvo był bym wdzięczny.
  • Helpful post
    #5
    krissdom
    Level 12  
    Dokupiony sterownik zapewne będzie jeszcze potrzebował +12V i masy.
    Pod piny 16 i 18 podłączamy sygnały zamknięcia i otwarcia auta.
    +12V można wziąć z czerwonego przewodu pinu 1 mniejszej wtyczki.
    Masę z czarnego przewodu pinu 1 większej wtyczki.
  • #6
    pawelec01
    Level 9  
    Sorka Panowie, że zawracam głowę możecie mi powiedzieć pin 16 i 18 w którym miejscu się znajduje bo nie miałem z tym styczności a wydawało mi się, że będzie bardziej logiczne i lepiej oznaczone :idea: hehe.
    Chciałem także zrobić sterowanie (+,-) ale mam problem co z tym żółtym przewodem
    który jest na schemacie przekaźnika czy to jest bezpiecznik +? bo pomarańczowy i pomarańczowo czarny jest na masę.
  • Helpful post
    #7
    krissdom
    Level 12  
    Podłącz według schematu "sterowanie masą", pomarańczowe przewody odcinasz, żółte do masy a białe do centralki.
    Pisałem wcześniej, że centralka Volvo sterowana jest masą.

    Na kostce powinna być numeracja kabli lub w gnieździe.
    16- przewód różowo-czarny
    18- brązowy
  • #8
    pawelec01
    Level 9  
    Wielkie dzięki jesteście niezastąpieni xD jutro biorę się za robotę i dam znać jak poszło POZDRAWIAM.
  • #9
    mariusz1606
    Level 8  
    Siema siema ;-) trochę odgrzeje kotleta hehe mam pytanko. Gdzie szukać kierunków i podnoszenia szyb w V40? Podpiąłem uniwersalną centralkę z pilotami i chciałem dołożyć właśnie te dwie opcje. Mogę liczyć na pomoc? ;-)