W moich autach zreszta jak w wielu nowszych mam juz żarówki H7 + H7 lub Xenon + H7. Tak, że pokusić sie o takie światła mogą posiadacze starszych autek gdzie królowały żarówki H4 i ten temat przerabiałem w poprzednich autach ale czy sensem jest utrudnianie sobie życia przy cenie dobrej markowej żarówki H4 rzędu 20-25zl ?
Zastanawiałem się nawet nad zastąpieniem w moim aucie H7 w św.drogowych zestawem xenonowym, bo na mijania mam oryginalnie juz xenon-y często mylone z bi-xenonem, ale to tak samo jak H4 gdzie mijania mają przysłone, a drogowe nie jednym odbłyśniku. I H7 gdzie drogowe i mijania mają osobne odbłyśniki o różnym kształcie. Podobnie jest w xenonie tzw bi-xenony to lampy gdzie zmianę świateł z mijania na drogowe uzyskano w jednym odbłyśniku poprzez metalowa przysłone zasłaniającą palnik xenonowy od dołu podobnie jak w H4 przy światłach mijania.
A tzw xenony mają osobne odbłyśniki dla św, mijania i drogowych podobne jak auta z H7+H1 lub H7+H7 a coraz częściej na mijania stosowane są projektory soczewkowe znane z lamp H7 ale wyposażone juz w skrętne xenony.
A jak wiadomo xenon z cyfrowa przetwornicą jest już wyposażony w układ miękkiego startu i przy mocy 35W daje bez porównania więcej światła niż nawet H7 100W czy H11 100W. i nie muszę mówić o wielokrotnie większej żywotności przeciętnego palnika nad dobrą markowo żarówką halogenową.
To tak dla tych co nadal mylą pojęcia lampa xenonowa i bi-xenonowa w aucie.
Zastanawiałem się nawet nad zastąpieniem w moim aucie H7 w św.drogowych zestawem xenonowym, bo na mijania mam oryginalnie juz xenon-y często mylone z bi-xenonem, ale to tak samo jak H4 gdzie mijania mają przysłone, a drogowe nie jednym odbłyśniku. I H7 gdzie drogowe i mijania mają osobne odbłyśniki o różnym kształcie. Podobnie jest w xenonie tzw bi-xenony to lampy gdzie zmianę świateł z mijania na drogowe uzyskano w jednym odbłyśniku poprzez metalowa przysłone zasłaniającą palnik xenonowy od dołu podobnie jak w H4 przy światłach mijania.
A tzw xenony mają osobne odbłyśniki dla św, mijania i drogowych podobne jak auta z H7+H1 lub H7+H7 a coraz częściej na mijania stosowane są projektory soczewkowe znane z lamp H7 ale wyposażone juz w skrętne xenony.
A jak wiadomo xenon z cyfrowa przetwornicą jest już wyposażony w układ miękkiego startu i przy mocy 35W daje bez porównania więcej światła niż nawet H7 100W czy H11 100W. i nie muszę mówić o wielokrotnie większej żywotności przeciętnego palnika nad dobrą markowo żarówką halogenową.
To tak dla tych co nadal mylą pojęcia lampa xenonowa i bi-xenonowa w aucie.