Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kasa fiskalna elzab alfa extra, jak programować?

05 Kwi 2005 11:08 9198 16
  • Poziom 11  
    Witam, jestem zupelnie zielony jezeli chodzi o kasy fiskalne, dostalem ostatnio od znajomego elzab alfa extra, chcialem ja przeprogramowac (wyczyscic stare dane i powprowadzac wlasne), moze mi ktos wyjasnic jak to sie robi? Mam kabel do podlaczenia do komputera, ale nie wiem jakie oprogramowanie jest potrzebne...Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    Witam, bylbym wdzieczny jakby ktos mi pomogl to znalezc, nigdzie tego nie ma.

Poza tym mam pytanie ile moze byc taka warta (oczywiscie uzywana), za ile ja mniej wiecej moge sprzedac.
    Pozdrawiam
  • Poziom 17  
    z tego co wiem nie mozna uzywac kas fiskalnych wtornie ;)
  • Poziom 24  
    Ale to nie jest tak kolorowo jak myslisz. Jesli jest to kasa ufiskalniona nie mam molziwosci wyczyszczenia pamieci fiskalnej i nie ma mozaliwosci zmiany wprowadzonego numeru NIP do kasy. Reszte bazy danych mozna wyczyscic i zmienic Stawki podatkowe liste twarowa itd itd. Wiec jesli jest kasa fiskalna i chcesz jej uzywac no to musisz wymienic moduł fiskalny by moc prawnie ja uzytkowac.
  • Specjalista elektronik
    Przypuszczam, że opis tej kasy znajdziesz na stronie: http://www.elzab.com.pl/

A czy można ją przerejestrować na innego właściciela, czy wymaga to wymiany modułu,
    to już trzeba się skontaktować z serwisem; nawet bez wymiany modułu przerejestrowanie
    sporo kosztuje, i musi być wykonywane przez pracownika upoważnionego przez urząd
    skarbowy. Niemniej jednak moduł fiskalny plus rejestracja to chyba tylko jakieś 30% ceny kasy.
  • Poziom 12  
    Witam