Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Golf 2 - Hamulce przednie nie odbijają

02 Mar 2014 17:34 3444 11
  • Poziom 14  
    Witam
    W golfie zostały wymienione z przodu wszystkie gumy(reparaturki) w maju i było wszystko ok. Po kilku miesiącach hamulce znowu zaczęły trzymać i nasmarowałem prowadnice. Teraz znowu nie odbijają i już nie wiem co z nimi może być. Hamulce grzeją się na tyle że felga była dość ciepła po przejechaniu ok 40 km(Kato-Pszczyna). Podejrzewam że mogła już pójść pompa hamulcowa lub przewody giętkie.
    Dodam jeszcze że auto ma na liczniku 350tys. Silnik 1.6 + LPG.


    Jeśli temat jest w złym miejscu to proszę o przeniesienie ;)
  • Poziom 11  
    Przewody elastyczne do weryfikacji, jak i same zaciski. Albo jest coś źle poskładane lub wyczyszczone, albo przewód hamulcowy jest rozwarstwiony.
  • Poziom 26  
    Tłoczki bezproblemowo wciskasz w cylinderek? Powinieneś bez problemu przetłoczyć płyn z powrotem do zbiorniczka.
  • Poziom 32  
    Brak luzu na regulowanym popychaczu pomiędzy pompą, a servem. Odsunąć pompę od serva, skręcić dwa obroty na regulacji. Wszystko w temacie.
  • Poziom 14  
    Pierwsze sprawdzę luz na tym popychaczu jeśli to nie pomoże wezmę się za przewody giętkie.
  • Poziom 14  
    Jednak zacząłem od przewodów ale problem jest chyba w czym innym. Plastikowa tulejka która jest między gumą a metalową tulejką była podwinięta i zacisk od strony kierowcy ciężko odbijał. Chodzi mi o to co jest na tym zdjęciu:
    http://e-autoparts.pl/zestaw-naprawczy-zacisk-hamulca-p-1163735.html

    Moje pytanie jest takie: czy da się dostać same te plastikowe tulejki? Nie było tego w zestawie naprawczym który kupiłem a tutaj jest zestaw z tymi gumami których nie potrzebuję bo mam nowe.
  • Pomocny post
    Poziom 39  
    Co by nie było - sprawdź czy tłoczki lekko chodzą. Jak będzie duży opór to odkręć dopowietrznik. Jak dalej duży opór to do regeneracji i zalej płynem Organika, shell albo TRW.
  • Poziom 11  
    Marshal666 wywal te plastikowe tulejki i bez nich poskładaj zacisk.

    Moderowany przez ociz:

    3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych wpisów następujących po sobie lub powtarzających informacje ujęte w toku dyskusji. ostrzeżenie

  • Poziom 14  
    kwok napisał:
    Co by nie było - sprawdź czy tłoczki lekko chodzą. Jak będzie duży opór to odkręć dopowietrznik. Jak dalej duży opór to do regeneracji i zalej płynem Organika, shell albo TRW.


    Tłoczki są ok chodzą lekko nie tak dawno przeszły regenerację(pisałem wyżej) w tym czasie zrobiłem niecałe 10k km.

    frankie84
    Założyłem jeden zacisk bez tej tulei plastikowej ale czy będzie to miało jakieś skutki negatywne?
  • Moderator Samochody
    Marshal666 napisał:
    czy będzie to miało jakieś skutki negatywne

    Guma się wytrze i cały zacisk będzie latał jak żyd po pustym sklepie.
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    ociz G. prawda. Tylko w tych modelach zacisków są plastiki i osobiście wszystkim klientom je wywalam. W zaciskach identycznych, w innych modelach vw i nie tylko, normalnie pracuje ślizg w gumie i nic sie nie dzieje.
  • Poziom 14  
    Przewody giętkie wymienione, prowadnice sprawdzone, w lewej prowadnicy wywaliłem tą tulejkę bo już nie nadawała się do niczego i tylko przeszkadzała w normalnej pracy...
    Jeżdżę ok 2 tyg wszystko jest ok, nie odczuwam tego żeby hamulce nie odbijały, koła są zimne. Aaaa i wymieniłem klocki z lewej strony ponieważ już prawie ich nie było a z prawej strony były jeszcze dosyć dobre. Oczywiście założyłem używane które dopadłem na złomowisku :D

    Klikam "Pomógł" komu trzeba i temat można zamykać.