Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

OPEL - Sterownik silnika EDC17C59 potrzebna instrukcja.

qpx 02 Mar 2014 20:34 2223 8
  • #1
    qpx

    Level 11  
    Jak w temacie potrzebna jest instrukcja sterownika silnika EDC17c59 nie wiadomo jak i czym go czytać, jak zrobić chip, bądź chociaż wywalenie DPFa z programu. Czy ktoś miał z takim sterownikiem do czynienia??
  • #2
    tomasz0703
    Level 25  
    A co to insignia astra j ?
  • #3
    szogun0
    VAG group specialist
    qpx wrote:
    Jak w temacie potrzebna jest instrukcja sterownika silnika EDC17c59 nie wiadomo jak i czym go czytać, jak zrobić chip, bądź chociaż wywalenie DPFa z programu. Czy ktoś miał z takim sterownikiem do czynienia??

    Hmm. ciekawe.
    Z tego co czytam, to nie masz odpowiedniego sprzętu żeby zrobić to co chcesz.
    Logicznym jest, że gdybyś go miał, to w materiałach dołączanych do sprzętu znalazłbyś to czego szukasz.
    A co za tym idzie, pewnie i tak nic przy tym sterowniku nie zrobisz.
  • #4
    miler80
    Level 34  
    K-Tag bezproblemowo powinien ruszyć.
  • #5
    misiek-888
    Level 36  
    szogun0 wrote:
    A co za tym idzie, pewnie i tak nic przy tym sterowniku nie zrobisz.
    Tu kolega nie ma racji , zawsze może go uszkodzić przy testach i braku doświadczenia
  • #6
    qpx

    Level 11  
    Szukam osoby/firmy która miała styczność z w/w sterownikiem a dokładniej go czytała i wgrywałał korekty. K-tag nie posiada instrukcji do sterownika edc17c59. Jeżeli ktoś trafił na ten sterownik to wie co mam na myśli.
  • #7
    Kierownik_zmc
    Level 11  
    Witam mam ten sam problem pomocy
  • #8
    jaek1970
    Level 16  
    I to czasem jest problem na forum - na pewno nie ma umiejętności - oni mają - napisz na ów naprawia:-)
  • #9
    qpx

    Level 11  
    Problem leżała w usunięciu filtra DPF, akcja skończyła się na wstawieniu drugiego używanego i wymianie czujnika temperatury przed filtrem, wszystkie pomiary, wskazywały, że czujnik był sprawny, a w rzeczywistości był niesprawny.
    WG testera czujnik OK, wg pomiarów rezystancji względem temperatury na stole wg instrukcji serwisowej OPLA również, był OK, a pomimo to do wymiany.
    Po wymianie czujnika regeneracja filtra poszła i układ DPF działa do dziś prawidłowo, na tamten czas w sterowniku EDC17C59, nie było możliwości wyrzucenia DPFa, sterownik, był nawet we Włoszech i nie dali rady. Auto działa, śmiga prawidłowo z DPFem do dziś. Temat zamknięty.