Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda Octavia 2.0 AQY - Nie przepala paliwa

03 Mar 2014 18:07 4128 29
  • Poziom 8  
    Auto strzela w wydech po odjęciu gazu.

    Wymienione świece, kable WN, cewka.
    Brak błędów.
    Kompresja 12 na zimnym, 14 na ciepłym.
    Zawartość CO2, O2 i H- książkowe na biegu jałowym.
    Swiece bez zmian.
    Przyspieszenie, spalanie, obroty- idealne.
    Nieszczelnośći w dolocie, kolektorze, ukł. wydechowym brak.
  • Moderator Samochody
    Zestyk biegu jałowego w parametrach aktywny po zdjęciu nogi z gazu?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    To może być walnięta sonda lambda, jeśli masz program VAG i kabel to sam sprawdzisz czy dobrze pracuje.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    non e vero italiano--celowo z malej litery bo na więcej nie zasługujesz.....spaliny fachowcu jeśli temat jest ci znany przy uszkodzonej sondzie też będą w normie, a dlaczego??? Poczytaj na temat uszkodzeń sondy , nie bo na nabijaniu postów to ty się znasz....sorki za off topa.Pozdro.

    Moderowany przez Błażej:

    To może ty nas oświeć... I potraktuj to jako obowiązkowe wyjaśnienia.

  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    domex32 napisał:
    Zestyk biegu jałowego w parametrach aktywny po zdjęciu nogi z gazu?


    Sprawdzę

    non e vero italiano napisał:
    Spaliny capią benzyną albo zgniłymi jajkami? Kopci?


    Zgniłe jaja czuć, nie kopci. Katalizator sprawny.

    majsster napisał:

    samochód ma lpg?


    Posiada ale na lpg również strzela w wydech.
  • Poziom 22  
    Sprawdź wtyczki od wtrysków lpg do wiązki benzyny tam może być przyczyna lub parownik puszcza gaz na podciśnienie, odepnij mały wężyk z z parownika i zobacz.
  • Poziom 8  
    Instalacja ma 3 miesiące, jest sprawdzona pod każdym względem (dobry fachowiec).

    Zastanawiam się, czy po prostu sterownik auta sam w sobie nie jest uszkodzony.

    Aha, a gdyby zawór wydechowy był uszkodzony to kompresja nie byłaby prawidłowa, prawda?
  • Poziom 22  
    sprawdź dokładnie ! niech odłączy przewód z parownika i zobaczy czy strzały będą, i wiązka do przejrzenia.
  • Poziom 8  
    Ale na PB też strzela...
  • Poziom 26  
    Sprawdź czy sterownik zamkniętą przepustnice widzi tak jak kolega domex32 sugeruje.
    solidboy napisał:


    non e vero italiano napisał:
    Spaliny capią benzyną albo zgniłymi jajkami? Kopci?


    Zgniłe jaja czuć, nie kopci.

    Zgiłe jaja to siarkowodór - efekt spalania ubogiej mieszanki
  • Poziom 22  
    A czy jak caly czas chodzi na pb i tylko na pb to też strzela ? miałem identyczny przypadek tylko w innym aucie.
  • Moderator Samochody
    motorek4612 napisał:
    Na koniec informacja od modka jaka widzę w innym temacie:

    "Przepraszamy, ale tylko moderatorzy mogą odpowiadać na posty na tym forum"

    No brawo dla was, starczy, idę na inne forum gdzie zwykły user jest traktowany jak człowiek a nie jak niepotrzebne zło do tego mniej inteligentne....
    Z marynarskim pozdrowieniem -czołem.


    Są takie tematy "tylko do odczytu" lub zamknięte. W każdych innych możesz pisać.
  • Poziom 8  
    majsster napisał:
    A czy jak caly czas chodzi na pb i tylko na pb to też strzela ? miałem identyczny przypadek tylko w innym aucie.


    Też strzela. Sprawdzę jutro ten zestyk jałowego.
  • Poziom 8  
    Zestyk biegu jałowego aktywny.
    Wszystkie parametry dające się odczytać VAGiem idealne.
  • Moderator Samochody
    Rozrząd się mógł przestawić, ewentualnie regulator ciśnienia paliwa dziurawy i puszcza podciśnieniem paliwo do kolektora.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    domex32 napisał:
    Rozrząd się mógł przestawić, ewentualnie regulator ciśnienia paliwa dziurawy i puszcza podciśnieniem paliwo do kolektora.


    Rozrząd ok. Sprawdzę ten regulator.

    non e vero italiano napisał:
    Nieprzypadkowo pytałem czy spaliny capią zgniłymi jajami.


    Capią ale czy to nie wina tego iż paliwo spala się w katalizatorze?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    A teraz solid boy jeszcze napisz czy rano zimny pali od strzała czy trzeba dłużej pokręcić.
  • Poziom 8  
    non e vero italiano napisał:
    Kolego, zobacz na układ ssący, czy szczelny.


    Szczelny, sprawdzony.
    spocona_pacha napisał:
    czy rano zimny pali od strzała czy trzeba dłużej pokręcić.


    Od strzała.


    Myślę nad sterownikiem albo wiązką idącą od cewki właśnie do niego.
  • Poziom 15  
    Reset centralki przede wszystkim, zrób zaadaptuj zobacz, może wywalił jeden błąd ale zniknie po przeczyszczeniu pamięci zaadaptowaniu od nowa. Przy puszczaniu strzela to może czujnik odpowiedzialny za hamowanie silnikiem



    Moderowany przez zeimp:

    Radzę przed udzielaniem się na forum, zaczerpnij choć trochę fachowej wiedzy technicznej! Nie masz pojęcia to się nie udzielaj! Za tą wypowiedź otrzymujesz ode mnie ostrzeżenie!

  • Poziom 22  
    B o n u s napisał:
    Reset centralki przede wszystkim, zrób zaadaptuj zobacz, może wywalił jeden błąd ale zniknie po przeczyszczeniu pamięci zaadaptowaniu od nowa. Przy puszczaniu strzela to może czujnik odpowiedzialny za hamowanie silnikiem


    Co to jest za czujnik który odpowiada za hamowanie silnikiem ?? widzę że jeszcze muszę dużo sie nauczyć :/ :/
  • Użytkownik usunął konto  
  • Moderator Samochody
    Jemu chodziło o zestyk biegu jałowego, tylko nazwy w googlach nie dopatrzyl, domniemam.
  • Poziom 15  
    Czemu ja otrzymałem ostrzeżenie do tego tak beznadziejne niemerytoryczne nie dokładne chyba za post na innym temacie, tak żeby tutaj dodać, bo sugestia że cały mój post jest błędny to łamanie regulaminu który obowizuje również moderatórów

    Moderowany przez robokop:

    No to teraz otrzymujesz drugie - 3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych wpisów następujących po sobie lub powtarzających informacje ujęte w toku dyskusji.
    Wyjaśnij nam proszę , co to jest ten czujnik, odpowiedzialny za hamowanie silnikiem w silniku z MPI. Bo ostatni jaki widziałem to był w silniku zasilanym przez gaźnik.
    To tak żeby nie było wątpliwości za co ten warn.