Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

actio VoIP zapytanie - actio VoIP

04 Mar 2014 11:55 1818 13
  • Poziom 7  
    Cześć,
    Chciałabym zapytać co myślicie na temat firmy actio oferującej telefonię VoIP... niedawno założyłam u nich numer domowy i na razie jestem zadowolona, dlatego zastanawiam się nad migracją numerów firmowych do nich... Jednak nie znalazłam żadnych opinii (znaczy, znalazłam, ale sprzed roku lub jeszcze wcześniejszych), a przy numerach na firmę jak wiecie trochę więcej zachodu z umową chociażby. Chciałabym też zapytać Was, jeśli korzystacie, o usługę Wirtualnego Faxu - jak się to sprawuje? Będę wdzięczna za wszelkie odpowiedzi użytkowników, bo teraz actio chyba przejęła inna spółka, czy jakieś połączenie było... nie dopytałam dokładnie, w każdym razie niby od stycznia coś się tam pozmieniało i dlatego zależałoby mi na aktualnym info głównie na temat kont firmowych, ale domowych również ;) Z góry dziękuję za wszelką pomoc!

    A... i jeszcze jedno skoro już Was tak męczę... może możecie polecić jakieś urządzenia VoIPowe z konfiguracją dla blondynki?
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    cercia napisał:
    Chciałabym zapytać co myślicie na temat firmy actio oferującej telefonię VoIP
    Miałem u nich VoiP jak jeszcze dawali numer za darmo, wprowadzili opłaty i zrezygnowałem, dostałem maila, że w takim razie muszę podać nr konta do zwrotu środków jakie wykupiłem na rozmowy, bo przepisy każą im oddać. Do dziś nie zwrócili. Całkiem o tym zapomniałem, ale dzięki Twojemu tematowi zaraz napiszę im reklamację :)
  • Poziom 7  
    Hm, ale w regulaminie jest, że przy rezygnacji nie zwracają środków? Tak, czytam regulaminy, wiem, jestem dziwna... :P a mimo to przelewają? Będę wdzięczna za informacje, może się kiedyś przydać :)

    Mi to 1,5 zł miesięcznie w sumie nie przeszkadza przy ich stawkach... Byle by chodziło. Na razie, odpukać, chodzi bez problemów.
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    Nie 1,5 zł, wtedy to była opłata abonamentowa 5 zł (2012) i nie była to moja rezygnacja, ale brak zgody na zmianę warunków umowy (wprowadzili nowy niekorzystny regulamin) w związku z czym rozwiązała się z ich winy i prawem byli zmuszeni oddać środki. Do dziś tego nie zrobili. Jeśli jednostkowy przypadek to cóż zdarza się, ale piszę o tym specjalnie, żeby inni przypomnieć o sprawdzeniu, czy przelew od nich doszedł.
  • Poziom 7  
    A, już rozumiem. Dzięki za wytłumaczenie :) Mam nadzieje, że teraz jest u nich lepiej niż ten rok-dwa temu... Ale podbijam dalej prośbę o informacje, nie przepadam za testowaniem na sobie. Chociaż w sumie, skoro domowy działa, to chyba firmowy powinien być na tym samym poziomie? Ale nie śpieszy mi się jakoś bardzo, więc może jeszcze ktoś mi coś podpowie.

    Będę wdzięczna jurek.adam, jeśli dasz znać jak to z tą reklamacją wyszło mimo wszystko, choć mam nadzieje, że mi się takie informacje w praktyce nie przydadzą... :D
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    Z reklamacją to nici, bo właśnie doczytałem, że można tylko za 12 mies. wstecz więc z powodu gapiostwa jestem parę groszy do tyłu, a właściwie z powodu ich nierzetelności :)

    Natomiast co do Twojego pomysłu migracji tel. firmowych do VoiP, przemyśl to jeszcze, teraz oferta może jest atrakcyjna cenowo, ale jeśli taką przestanie być to trzeba wiedzieć jak wygląda sprawa odzyskania numerów tel. bo na ogół łatwo jest tylko w jedną stronę, a potem kłody pod nogi.

    Druga sprawa, VoiP to usługa przez internet, a więc jak nie będzie prądu lub internetu to tel. i fax nie działa. Trzeba pomyśleć o UPS-ie do routera i bramki, ale to zabezpiecza tylko przy awarii z energetyki.

    PS. Podaj nazwę swojego dostawcy internetu, bo ciężko doradzać ewentualny dobór bramki/routera bez tej informacji.
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    Ja nie polecam Actio. Miałem u nich numer...który ni stąd ni zowąd wyłączyli mi go, nie podając przyczyny. Podobnie jak kolega wyżej pieniędzy tez nie odzyskałem.
    Tak jak kolega wyżej napisał, voip działa jeśli mamy aktywny internet. Ja akurat mam tak zrobione, że jeśli nie działa internet, to mam przekierowany numer voip na telefon komórkowy.
    Poza tym polecam inne firmy jak: Ipfon, Halonet czy Freeconect.
    Co do bramki voip, to polecam coś z serii Fritzbox.
  • Poziom 7  
    jurek.adam Planowałam zostawić jeden numer stacjonarny dla klientów, a numery wewnętrzne (mam pracowników w różnych miejscach, niektórzy pracują zdalnie) przenieść na VoIP. W wypadku awarii klient do biura się dodzwoni, a my najwyżej skontaktujemy się przez telefonię komórkową w razie gdyby. Jednak wyszłoby mnie to mimo wszystko taniej. W razie problemów z przeniesieniem też nie byłoby w sumie większego problemu... bo klienci nie dzwonili by na te numery, a podanie pracownikom nowych to kilkanaście minut. Aktualnie korzystam z Vectry. [poprawiam się: w biurze Vectra, jeśli chodzi o pracowników zdalnych może być różnie, choć z tego co wiem Vectre mamy tutaj najbardziej popularną...]

    cymex A kiedy miała miejsce ta sytuacja, jeśli mogę spytać? Zastanawiałam się nad Fritzboxem właśnie... albo Linksysem... w domu mam Grandstreama, ale trochę mnie denerwuje. Co o innych firm - Ipfon mnie jakoś nie przekonuje... Holonetowi i Freeconect się przyjrzę bliżej, dziękuję :)

    krzych66 Czy mogę prosić o jakąś przyczynę, coś więcej? Dlaczego nie actio, dlaczego holonet?
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    cymex A kiedy miała miejsce ta sytuacja, jeśli mogę spytać? Zastanawiałam się nad Fritzboxem właśnie... albo Linksysem... w domu mam Grandstreama, ale trochę mnie denerwuje. Co o innych firm - Ipfon mnie jakoś nie przekonuje... Holonetowi i Freeconect się przyjrzę bliżej, dziękuję :)

    Moja sytuacja miała miejsce jakieś trzy lub cztery lata temu, jak Actio miało awarię i przez dobry miesiąc nie było można ani dzwonić ani się dodzwonić. Na emaile też nie odpowiadali...

    Co do ipfon, to mam od nich numer stacjonarny przeniesiony od naszego monopolisty. Mnie do nich przekonało to, iż działają już dość długo na rynku, również pod inną nazwą Inotel. Inotel, jest to firma jak np. Vectra, która oferuja 3 usługi w 1 czyli tv, internet oraz telefon.

    Ale halonet i freeconect też są dobrymi firmami, które testowałem.

    U siebie w domu posiadam Fritzbox`a 7270 v3 i sprzęt raz skonfigurowałem i działa bez zastrzeżeń. Jeśli masz więcej pytań, to mogę się podzielić informacjami na priv lub forum :)
  • Pomocny post
    Poziom 1  
    jurek.adam, cymex
    Dzień dobry, w nawiązaniu do dyskusji prosimy o kontakt na adres admin(malpa)actio.pl w sprawie reklamacji (nawet jeśli dotyczą one spraw sprzed 12 miesięcy), podając dane na które zarejestrowane były Państwa konta (numer telefonu actio, dane osobowe, należna kwota). Dołożymy starań, by wszystkie zgłoszenia zostały rozpatrzone w ciągu 24 godzin od weryfikacji podanych danych. Przepraszamy za problemy wynikłe w tamtym okresie i będziemy wdzięczni za danie nam szansy ich naprawienia.

    Serdecznie pozdrawiam

    actio VoIP zapytanie - actio VoIP
  • Poziom 43  
    cymex napisał:
    Co do bramki voip, to polecam coś z serii Fritzbox.
    cercia napisał:
    Aktualnie korzystam z Vectry.
    Skoro masz modem kablowy z Vectry to ja również polecam FRITZ!Box, router+bramka w jednym, to chyba najlepszy sprzęt do takich zastosowań. Wart swojej ceny.
  • Poziom 7  
    Bardzo Wam dziękuję, zarówno za rady jak i poświęcony mi czas. Mam jeszcze nadzieje, że odezwie się jakiś aktualny użytkownik actio... Ale temat sprzętu mogę już, dzięki Wam, całkowicie zamknąć :D
  • Poziom 17  
    Witam,
    poza tym, że posiadam konto actio [od marca 2014], mam do czynienia z wieloma klientami tego operatora. Z tego co wiem, zaszły tam wielkie zmiany:
    -scentralizowali odziały
    -zmienili operatora
    -postawili na mocny helpdesk
    według mnie zrozumieli wcześniejsze głosy niezadowolenia i wszystko poszło ku lepszemu - przy ich cenach zachęcam do testowania samemu.

    BTW, czyż sami nie odezwali się w tym wątku, żeby uregulować wszystko?