Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

GOLF IV - Hamulce, pompa podciśnienia i serwo

04 Mar 2014 13:11 8838 4
  • Poziom 9  
    Witam. Mam taki problem czy ta rurka, końcówka w pompie podciśnienia co osadzony jest przewód łączący pompe podciśnienia z serwem powinna być luźna czy powinna być sztywna ? GOLF IV - Hamulce, pompa podciśnienia i serwo
  • Poziom 39  
    Powinna być sztywna.
  • Poziom 35  
    Jeśli będzie luźna, to będzie strata podciśnienia, tym samym będzie "twardy" i mniej skuteczny hamulec (serwo mniej wydajne). Ponadto podciśnienie wytworzone przez pompę vacum steruje pracą turbiny, od której zależy m.in. moc silnika. Aby usunąć usterkę jedni uszczelniają klejem (lepiszczem) a inni wymieniają to połączenie. Ma być szczelne (ciasno wciśnięte).
  • Poziom 43  
    Po prostu zmień przewód na zbrojona gumę plus nowe opaski.
  • Poziom 9  
    A więc tak. Ja nie mam problemu z turbiną ponieważ mam silnik SDI. A problem rozwiązałem bo właśnie tamtędy uciekało ciśnienie i serwo nie miało odpowiedniego ciśnienia a co za tym idzie membrana w serwie nie mogła odpowiednio pracować. Wystarczyło pompę podciśnienia odkręcić a następnie złapać na imadełku i ta końcówka ma taki stożek wystarczy nałożyć taką rurkę by naszła na ten stożek i delikatnie kilka razy uderzyć. Oczywiście z wyczuciem żeby nie pękła podstawa. Elegancko się schodzi i nie ma żadnego luzu. Pozdrawiam