Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

moduł sterowania centralny zamkiem-naprawa 400zł ?!!!

05 Kwi 2005 16:29 2647 6
  • Poziom 10  
    OPEL VECTRA B 1997 16V 1.8 BEZ ALARMU. ORGINALNY CENTRALNY. PILOT W KLUCZYKACH
    "próbowałem otworzyć pilotem w kluczyk drzwi- nie było reakcji, wiec otworzyłem kluczykiem i wtedy centralny zaczął świrować , cały czas chciał zamknąć wszystkie drzwi :! Ponawiając próby co 2 sekundy (drzwi były zamknięte) trwało to z 3 minuty kiedy to odłączyłem akumulator (+). Po ponownym podłączeniu akumulatora, zero reakcji. Odłączyłem na dłużej mase.... na pilota zero reakcji, kiedy przekręciłem kluczyk znowu próbował zamknąć, ale tym razem co ponawiając 10-15 sekund
    Wyłączyłem znowu akumulator i po włączeniu już nie działał centralny..."

    Elektryk powiedział mi po diagnozie ze jest temu winny moduł sterujący. Wymiana oraz przeprogramowanie kosztuje 350-400 złotych. Wymiana na polski z barkiem sterowania z pilota 150złotych .

    CZY MOŻNA TO ZROBIC TANIEJ??? robi mnie w konia co do ceny? Tak, aby działał to jak poprzednio (pilot i w momencie przekręcenia kluczyka, naciśnięcia od wewnątrz.
  • Poziom 14  
    Często niektórzy chcą zarobić :D ja myśle że morzesz mieć zalany pilot albo moduł i zamki mogą szaleć bo wtedy pilot będize wysyłał ciągle sygnał wiesz sprubój wyjąc baterie z pilota i wtedy załącz kleme w akomulatorze a jak sam sie troche na tym znasz to morzna pogrzebać zobacz morze ścieżka być przepalona (to są tylko takie porzypuszczenia i mogą wydawać cie sie amatorskie) niedaj sie uwieśc elektronikowi najpierw sam sprubój naprawić bo to przecież kupa kasy
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    1. Jakie to auto?
    2. Czy centralny jest oryginalny czy dokładany?
    3. Czy jest alarm?
    4. Czy centralny jest spięty z alarmem?
    5. Czy auto było w ostatnim czasie naprawiane?
    6. Czy auto było w ostatnim czasie na myjni/praniu
    tapicerek?
    Podaj te dane to coś poradzę. Wróżką nie jestem.
  • Poziom 10  
    Błażej napisał:
    1. Jakie to auto?
    2. Czy centralny jest oryginalny czy dokładany?
    3. Czy jest alarm?
    4. Czy centralny jest spięty z alarmem?
    5. Czy auto było w ostatnim czasie naprawiane?
    6. Czy auto było w ostatnim czasie na myjni/praniu
    tapicerek?
    Podaj te dane to coś poradzę. Wróżką nie jestem.


    ad 1 Opel Vectra B 1997, 1.8 16V
    ad 2 Orginalny
    ad 3 Nie ma alarmu
    ad 4 ----
    ad 5 nie bylo, ale grzebalem w kablach radia (ponoc nie ma wplywu)
    ad 6 Mylem go recznie...
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Sprawdź czy przy sterowniku coś się nie obluzowało lub nie skorodowały złącza. Z tego co pamiętam moduł sterowania jest w prawym kickpanelu (jeśli się mylę to proszę o poprawienie mnie). sprawdź też przewody w przelotce drzwi kierowcy. One są otwierane najczęściej i może któryś nie kontaktuje dobrze. Dalej odepnij najpierw lewy, a potem prawy zamek w przednich drzwiach. Napisz jakie będą objawy takich działań.
  • Poziom 26  
    wsiądź do auta zamknij drzwi , przekręć kluczyk do pozycji zapłon bez odpalania i wciśnij kolejno oba przyciski na pilocie! poprostu rozprogramował ci sie pilot i centralny zgłupiał!
  • Poziom 21  
    Sprawdz czy czasami nie masz uszkodzonego siłownika w tylnej klapie i on nie otwiera. Wtedy sterownik uwaza ze jest zamykany samochód i go zamyka. miałem kilka takich przypadków właśnie w oplach