Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki samochód - co kupić na sam poczzątek?

Ralf222 05 Mar 2014 16:55 1455 14
  • #1 05 Mar 2014 16:55
    Ralf222
    Poziom 2  

Witam.
    Jestem świeżo upieczonym kierowcą.
    Chcę sobie kupić samochód w granicach 10-15 tys zł.
    Moje wymagania to tania eksploatacja, trochę mocy ponad 120 KM.
    Co polecacie na samo początek?
    Proszę o pomoc.

0 14
  • #2 05 Mar 2014 17:05
    ojcio
    Poziom 17  

Na początek kup coś poniżej 60KM żeby za szybko Cię z latarni nie skrobali,jak nauczysz się jeździć za jakieś 3 - 5 lat kup coś mocniejszego. Jeśli chodzi o markę proponuję Skodę pod względem eksploatacji naprawdę nie jest droga. Modelu nie zaproponuję bo nie podałeś więcej wymagań....

0
  • #3 05 Mar 2014 17:09
    olekt2002
    Poziom 28  

Na Forum jest mnóstwo na ten temat.Wysil się nieco, użyj przycisku Szukaj, naprawdę obszerna lektura.

0
  • #4 05 Mar 2014 17:58
    WoŹnY
    Poziom 28  

Co do mocy silnika, to według mnie wszystko zależy od masy pojazdu. Jeżeli celujesz w auto duże o masie co najmniej 1300kg to 120KM wskazane, jeśli natomiast mniejsze to moc zbyt wielka w stosunku do Twojego stażu za kierownicą, ale to tylko moje zdanie. Ja osobiście celowałbym we francuskie auto, bo lubię ich komfortowe zawieszenie. Co do kosztów eksploatacji, to zależy co dla Ciebie jest tanio: 50pln/100km i co rocznie na obsługę auta ~2000pln. ?

0
  • #5 05 Mar 2014 18:45
    Kamilg7
    Poziom 11  

Polecam Octavie RS pierwszej generacji lub Audi a3 wersje 1.8 turbo lub troche droższą opcje audi s3

0
  • #6 05 Mar 2014 19:18
    Kamilg7
    Poziom 11