Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Goclever Aries 101 - Źle działający wskaźnik baterii

klapaucius 06 Mar 2014 22:43 3375 4
  • #1
    klapaucius
    Level 9  
    Witam. Z jakieś 1.5 miesiąca temu zakupiłem tablet GoClever Aries 101. No i po upływie ok. 2 tyg zaczęły dziać się dziwne rzeczy z baterią, a dokładniej ze wskaźnikiem jej naładowania. Przykładowo po całonocnym ładowaniu baterii tablet zaczynał w bardzo szybkim czasie tracić % naładowania. I np. w ciągu 10 minut "schodził" do 1 procenta. Mimo to jednak działał jeszcze przez kilka godzin (tak jakby bateria była naładowana, tylko wskaźnik źle pokazywał). Wysłałem więc sprzęt do serwisu i w końcu po miesiącu czekania wrócił do mnie. Z karty gwarancyjnej wynika, że zrobiono na nim "Aktualizację urządzenia FX". No i tablet działał raczej poprawnie.. przez jakieś 2 dni. I teraz na nowo dzieje się to co dawniej. Rozładowuje się bardzo szybko (a mimo to działa na tym 1% przez długi czas). Działa to też w odwrotną stronę - jeśli podłączę go do ładowarki, to błyskawicznie bateria się ładuje (z jakieś 15 min do 100% - co oczywiście jest zdecydowanie za szybkim czasem).

    Wersja systemu: Android 4.2.2

    Pytanie moje, czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Czy to faktycznie jest jakiś błąd softu, czy już raczej bateria do wymiany?

    Odesłałbym im go z powrotem, ale zapewne znowu to będzie trwało ok. miesiąca i nie mam pewności że znów nie zaktualizują jedynie softu.

    P.S.
    Oczywiście sprawdzałem też poziom naładowania baterii na jakichś przeróżnych aplikacjach i na nich wynik ten sam, co na wskaźniku systemowym.
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • #2
    daniel.l
    Level 2  
    Mam to samo. Moim dodatkowym problemem jest to ze zrobilem root jakis czas temu i teraz musze go usunac bo mysle ze serwis moglby nie uznac mi gwarancji
  • #3
    klapaucius
    Level 9  
    No ja odesłałem i wymieniono mi na nowy. Chyba innej rady nie ma.
  • #4
    daniel.l
    Level 2  
    Mam nadzieje ze w moim przypadku bedzie tak samo. Jednak slyszalem ze ten wskaznik baterii to mankament tego modelu i ze czesto sie to powtarza.
  • #5
    klapaucius
    Level 9  
    No tak jest niestety... Aczkolwiek odpukac - nowy model ktory mi przyslali jak na razie dziala ok.