Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Reno Megan 1.9 DCI 2004 r. Nie pali na zimnym silniku.

krzys11a 07 Mar 2014 20:59 1929 13
  • #1
    krzys11a
    Level 8  
    Jak pisałem  w tytule, Mam megankę 2004  1.9 dci. Rano kręcę rozrusznikiem i nie chce złapac. O ile dobrze sprawdziłem ten modele nie mają pompy elektrycznej w zbiorniku paliwa. Paliwo dochodzi do filtra . Może ktoś miał podobną sytuacjię i pomoże naprawić.  Jak długo kręcę to po jakimś czasie odpali , lecz najczęściej pada akumulator.
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • #2
    henryk1a
    Level 10  
    Witam. Myślę że powinieneś sprawdzić świece żarowe. Jak są dobre to napisz i jedziemy dalej.
  • #3
    krzys11a
    Level 8  
    Świece są ok były sprawdzane.
  • #4
    DziadzioMiecio
    Level 27  
    Czy mają zasilanie bo to równie istotne jak to iż są sprawne.
  • #6
    krzys11a
    Level 8  
    Zasilanie jest.Diagnostykę zrobię o ile czas pozwoli jutro.
  • #7
    MistrzGrzes
    Level 11  
    Paliwo wraca do zbiornika(zapowietrza się)
  • #8
    henryk1a
    Level 10  
    Kolego nie jestem Szamanem, myślę że kolega ma rację paliwo wraca do filtra ponieważ masz uszkodzony jeden lub więcej wtrysków paliwa. Na listwie spada ciśnienie i przestają działać wtryski. Jak długo kręcisz to układ się odpowietrza i odpala, I tak jak pisałeś że może wcześniej paść akumulator. Zdiagnozuj i wymień wtrysk który wskaże komputer. Pozdrawiam.
  • #9
    krzys11a
    Level 8  
    Za diagnozę u nas liczą jak cygan za matkę ale trudno .
  • Helpful post
    #10
    henryk1a
    Level 10  
    Wiem że mechanicy lubią pieniążki. dobra to zrób tak. Zdejmij przelewy z wtrysków załóż wężyki na te miejsca i najlepiej przezroczyste pojemniki, jakieś niewielkie męzurki i kręć rozrusznikiem , wymień ten wtrysk z którego się najwięcej leje. Jeżeli napędu będzie niewiele i równo we wszystkich pojemnikach trzeba będzie szukać dalej w układzie zasilania. Jak coś to pisz będziemy kombinować. trochę ludzi jest na elektrodzie zawsze pomogą.
  • #12
    henryk1a
    Level 10  
    Bez obrazy taki żarcik. Sam trochę param się tymi sprawami i wiem jak boli ścięta ręka jak się omsnie klucz. Szczerze mówiąc ciężki zawód i nie współmiernie małe pieniądze. Ale trzeba czasem ludziom pomóc Bo są tacy co mają gorzej niż my. I dla tego jest ten fajny portal ELEKTRODA . Ktoś mądry to założył. Sam często kożystam z porad innych. Pozdrawiam.
  • #13
    mariank32
    Level 16  
    A wiesz dlaczego sobie liczą? Bo zus, podatki, wyposażenie, wiedza, sprzęt sporo kosztuje. To nie kabelek za 50 pln tylko legalny tester za tysiące złotych. A z lektury forum wynika jedno, że i tak czesto te samodzielne naprawy kończą się masa wymienionych części niepotrzebnie. W perspektywie czasu więc częściej jest drożej.
    Wracając do tematu przy CR ważny jest stan rozrusznika, akumulatora. Nie wiesz ile obrotów ma silnik, czy wystarczająco buduje się cisnienie paliwa, czy immo daje zezwolenie na rozruch i wiele wiele innych rzeczy. Wpierw diagnostyka, przelewy itd. To tak jakbyś chcial sie leczyć bez badań jedynie na podstawie, że ktoś na Ciebie popatrzy a Ty poopowiadasz o dolegliwosciach - myslisz, że jakiś medyk podejmnie tak diagnozę i zacznie Cię leczyć? Takie same objawy może wywołać tysiąc różnych przyczyn. Nie napisałeś skąd jesteś, może ktoś z forum Ci pomoże i zrobi ta podstawową diagnostykę. Chociaż stać ludzi na auto ale wydać kilkadziesiąt zlotych na diagnostykę to już problem. Pozdrawiam
  • #14
    krzys11a
    Level 8  
    Witam . Sprawdziłem wtryski jak podpowiedział kolega z elektrody tj. podłączyłem przewody do przelewów i okazało się że z trzeciego wtrysku tj. nadmiaru zleciało  ok. trzykrotnie więcej napędu niż z pozostałych. Kupiłem używany wtrysk zamontowałem i pali pięknie. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.