Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vsx 420 do Tv dvd i ps3 -

longinus.pl 08 Mar 2014 22:52 1125 5
  • #1 08 Mar 2014 22:52
    longinus.pl
    Poziom 8  

witam wszystkich na forum.. szukałem parę dni interesującego mnie tematu przez wyszukiwarkę ale nie dało to rezultatów więc proszę o pomoc..
    mianowicie, jestem laikiem jeśli chodzi o tego rodzaju sprzęt, mam Pioneera vsx-420-s/-k głośniki Taga oraz tv Panasonic TX-42g30e, tuner tv upc mediabox hd digital video recorder, dvd Pioneer player dv-430v i ps3, jest możliwość aby ktoś pomógł mi to w miarę dobrze ze sobą połączyć????
    próbowałem z instrukcją angielską ale nie dałem rady, potrzebuję krok po kroku podłączyć wszystko, począwszy od głośników przez wszystkie te graty do ps3..
    czy będzie to możliwe??
    z góry dziękuję i służę odpowiedziami na ewentualne pytania..
    pozdrawiam..

0 5
  • Pomocny post
    #2 08 Mar 2014 23:21
    scob
    Poziom 11  

Twój amplituner ma 2 wejścia HDMI - wykorzystaj je do urządzeń, które mogą je wykorzystać: dekodera i konsoli.
    Jednym wyjściem HDMI podłącz telewizor.
    DVD podłącz chinchami: Y/Pb/Br - video do złącz dvd video-IN TPbBr (3 kolory),
    a kabelkiem optycznym audio-IN.
    Alternatywnie: audio z DVD koaksjalnym chinczem (coax digital IN), ale tego w menu amplitunera będziesz musiał jeszcze przypisać do DVD.

Ampli-Głośniki: nie ma filozofii. Czerwone z czerwonym, czarne z czarnym :)
    Front=przód, left=lewy, central = jak u nas, SUB = sub,
    Nie ma za co :)

0
  • #3 09 Mar 2014 19:39
    longinus.pl
    Poziom 8  

siema scob, dzięki za odpowiedź, podpiąłem tak jak mówiłeś i jest dobrze ale... jak to zwykle bywa zawsze jest jakieś ale!! między radiem a np. tunerem tv jest spora różnica "głośności" mniej więcej 30 jednostek... trochę ciśnienie może skoczyć jeśli z oglądania tv przeskoczy się na radio.. masz na to jakąś receptę???