Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Podłączenie silnika poprzez styczniki

09 Mar 2014 13:42 4200 15
  • Level 12  
    Witam.
    Drodzy użytkownicy tego forum, potrzebuje pomocy jak podłączyć silnik trójfazowy za pomocą styczników i kasety z przyciskami chwilowymi. Silnik jest mi potrzebny do wciągarki, rozchodzi mi się o to żebym miał lewe i prawe obroty za pomocą dwóch styczników.

Silnik mam taki:

Kasetę planuje zakupić taką
    Podłączenie silnika poprzez styczniki Podłączenie silnika poprzez styczniki

A styczniki takie

Jestem laikiem w tej sprawie ale chciałbym sam spróbować to podłączyć.
    Mógłby ktoś mi łopatologicznie wytłumaczyć jak to zrobić samodzielnie??

Byłbym bardzo wdzięczny za wszelką pomoc kolegów.
  • Level 25  
    Witaj . Jak ma to pracować z podtrzymaniem czy tylko przez przytrzymanie przycisku?
  • Level 43  
    macieja wrote:
    Jak ma to pracować z podtrzymaniem czy tylko przez przytrzymanie przycisku?
    Jakkolwiek miało by to pracować kaseta kusi mieć 3 przyciski -L(lewo), Stop , P(prawo)
  • Level 25  
    Stanisław 1954 napisał jakkolwiek miało by to pracować kaseta kusi mieć 3 przyciski -L(lewo), Stop , P(prawo)
    Tak jak autor będzie miał z podtrzymaniem. Jeżeli tylko na przycisk to wystarczą dwa przyciski
  • Level 12  
    To ma być wciągarka garażowa do wciągania aut, więc che zrobić żeby chodziło tylko podczas trzymania przycisku.
    Mniej więcej już wiem jak to ma być ale chciałbym się upewnić jeszcze.
    Później narysuje schemat jakbym zrobił to sam a kolega mi podpowie co źle a co jest dobrze.
  • User removed account  
  • Level 12  
    No to kolego na pewno sprawdzę.
    Na początek chciałem się dowiedzieć jak to ma być podłączone wszystko.
    Myślałem i myślałem aż chyba w końcu wymyśliłem.
    Zobaczę co koledzy mi podpowiedzą.
  • Level 25