Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki samochod posiada na ten czas tanie czesci ?

Pectore 09 Mar 2014 19:06 2964 6
  • #1 09 Mar 2014 19:06
    Pectore
    Poziom 11  

    Witajcie
    Jezdze caly czas moim Renault Laguna II niestety katastrofa...
    Szukam wlasnie samochodu bardziej mi podchodza marki
    Honda
    Opel
    Volkswagen
    Mazda
    Mercedes
    Volvo

    Mieszkam w Niemczech i poszukuje samochodu malo awaryjnego. Najlepiej tanie czesci. Kombi przede wszystkim ewentualnie Van.

    Ciezko mi wybrac cokolwiek (16-20 tys zl) max do 25 tys. Chodzi o dobry motor, ktorym mozna troche najezdzic bez awarii z lancuszkiem. Nie chce sie juz bawic w paski.

    Prosze doradzcie mi cos bo szukam juz dosc sporo czasu ale np Opel znowu niby blacha...Honda znowu drogie czesci...Mercedes rowniez. Ciezka rzecz :D No napewno autka troszke zrywne. Nie wiem, raczej nie robie wiecej jak te 20 tys km to moze lepszym wyjsciem bylaby benzyna a nie diesel
    Dajcie jakies info

    PS np VOLVO V50 z silnikiem powiedzmy 2.0 TD nada sie w ogole ? czy zlom ?

    0 6
  • #2 09 Mar 2014 23:08
    ojcio
    Poziom 17  

    Jeśli nie masz uprzedzeń do skody to polecam octavię I 1,9 w kombi ma jak dla mnie przepastny bagażnik, raczej bezawaryjny silnik i tanie części...

    0
  • #3 10 Mar 2014 16:24
    snoby2
    Poziom 15  

    To zależy kto użytkował ten samochód, owszem silnik 1.9 TDi jest dobry, mało pali mało się psuje mocny.ALe lepszym wyborem chyba by był silnik 1.6 z gazem.

    0
  • #4 10 Mar 2014 23:24
    tzok
    Moderator Samochody

    Mało awaryjne auta mają drogie części, bo jest na nie mały popyt i nie ma zamienników... mieszkasz w Niemczech to pytaj na niemieckich forach. Moja propozycja to Fiat Croma z silnikiem 1.9JTD albo Skoda Octavia 1.9TDI. Przy takich przebiegach w czym Ci pasek straszny - wymieniasz raz na 5 lat. Oczywiście jak nie chcesz przygód to wymieniasz od razu po zakupie bez względu na wpisy w książce serwisowej i aktualny stan licznika.

    0
  • #5 15 Mar 2014 18:28
    Pectore
    Poziom 11  

    Jakos Skoda mi nie podchodzi pod wzledem wyposazenia wnetrza auta. Wszystko moim zdanie za sztywne. Chodzi o auto na dlugie trasy, ktorym np jadac 140 - 160 bedzie sie cicho jechalo i bez wiekszego halasu.

    A z tych marek ktore wymienilem ?
    Co prawda podoba mi sie Volvo, znowu Audi ma coraz gorsza opinie, tak samo jak i Mercedes. Moze i te stare mercedesy dobre ale reszta nie za bardzo.

    A np volvo v50 ? ewentualnie z jakim silnikiem. No wlasnie tylko znowu 20 tys zl i ciezko tu zejsc ponizej 200 000 km

    0
  • #6 15 Mar 2014 18:58
    tzok
    Moderator Samochody

    Pectore napisał:
    ktorym np jadac 140 - 160 bedzie sie cicho jechalo i bez wiekszego halasu
    Czyli diesel z 6cio biegową skrzynią i tempomatem... tyle, że jazda z taką prędkością jest mało sensowna, w większości samochodów powyżej 100-120km/h radykalnie wzrasta spalanie, rzędu 30-40% między 100 a 150km/h.

    Lubisz miękkie auta (ja nie lubię) to rozglądaj się za francuskimi sedanami klasy średniej (np. Peugeot 406, Citroen Xantia).

    Tyle, że Ty mieszkasz w Niemczech... na naszym rynku z niemieckich aut sens ma ew. Skoda, w Niemczech pewnie jest inaczej.

    W klasie średniej za 20tys. zł raczej nie liczyłbym na przebieg mniejszy niż 200-250tys. km, ale taki przebieg (jeśli będzie oryginalny) w samochodzie tej klasy to nic strasznego. Z drugiej strony - ja kupiłem 4ro letnie Grande Punto, które miało ponad 130 tys. km przebiegu, a mój ojciec 4ro letnią Octavię 2FL która miała blisko 180 tys. km przebiegu. Oba samochody były mechanicznie w bardzo dobrym stanie, a wnętrza wyglądały praktycznie jak nowe... więc jak oglądam Passata czy A4, który rzekomo ma 150 tys. km i widzę wytartą kierownicę, poprzecierane siedzenia to po prostu śmiać mi się chce.

    0
  • #7 15 Mar 2014 20:48
    Pectore
    Poziom 11  

    No wlasnie lubie miekkie auta ale przejechalem sie dosyc na Renault Laguna II 1.9 DCI Kombi.

    2 razy turbo - jeszcze przezyje ale wlozylem w to auto juz pewnie 3 razy tyle ile kosztowal...

    Myslalem owszem nad Renault Laguna III co powiesz o tym ? ewentualnie jaki moze silnik bylby najlepszy tutaj. Moze byc benzyna, moze byc diesel. Do Polski tez nie jezdze bez przerwy wiec max 20 tys rocznie

    0