Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zasadność reklamacji telefonu Sony Xperia M

10 Mar 2014 14:12 2844 5
  • Poziom 2  
    Witam Wszystkich. Panowie Serwis Sony zakwestionował moją reklamacji Xperii M, gdyż twierdzi, że uszkodzenie powstało z mojej winy (uszkodzenie mechaniczne płyty głównej lub jej komponentów). Telefon użytkowałem normalnie, chuchając, dmuchając na niego. Czy jest sens szukać rzeczoznawcy, czy w przypadku takiego uszkodzenia nie mam szans? Zasadność reklamacji telefonu Sony Xperia M
  • Admin grupy GSM
    Ewidentna wina użytkownika, odgięty styk w złączu systemowym.
    Dlaczego telefon był w serwisie co mu się dzieje?
  • Poziom 38  
    Złącze jest mechanicznie uszkodzone więc nikt tu nic nie zdziała. Trzeba wymienić i tyle ale to już odpłatnie.
  • Poziom 17  
    Nie masz szans wygrać. Można podgiąć pin i powinno chodzić. Z czym ogólnie masz problem w tym telefonie? Nie wykrywa go komputer?
  • Poziom 2  
    Telefon od początku miał problem z ładowaniem. Paliła się czerwona dioda ładowania, a telefon się nie ładował. Wystarczyło inaczej ustawić wtyczkę, żeby ładował normalnie. (trzeba było go od razu oddać) Wydaje mi się, że wtyczka powinna wchodzić z lekkim oporem i nie powinna się poruszać( starego typu gniazda były o niebo lepsze...) Pewnie przez to to gniazdo tak się wyrobiło. Telefon ma 4 miesiące i nie chce im odpuścić tematu. Tym bardziej, że serwis mnie olał, została mi zabrana gwarancja i nie zaproponowali nic w zamian. (np. płatna naprawa). Wymiana miniUSB to kwoty jakiego rzędu?
  • Admin grupy GSM
    kamilbyy napisał:
    Wymiana miniUSB to kwoty jakiego rzędu?


    O to zapytaj w lokalnym serwisie.

    kamilbyy napisał:
    Telefon ma 4 miesiące i nie chce im odpuścić tematu.


    Nic nie wskórasz gdyż jest to uszkodzenie mechaniczne i koniec kropka.