Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

nissan almera n16 - Brak połączenia DDT2000

10 Mar 2014 20:49 4191 7
  • Poziom 20  
    Zakupiłem taki oto kabelek na portalu aukcyjnym "RENAULT Dacia INTERFEJS dla DDT2000 + VAG KKL PL" oferujący :

    Cytat:
    Interfejs obsługuje modele na K-LINE Grupa RENAULT 1997 - 2007
    RENAULT: Avantime, Clio, Espace IV, Kangoo, Laguna, Laguna II, Modus,
    Megane & Scenic, Megane II, Master, Mascott, Safrane, Traffic, Twingo, VelStatis
    NISSAN: Almera, March-Micra, Primera
    DACIA: Logan, Nova
    Diagnostyka:

    Wszystkie dostępne moduły: silnik , automatyczna skrzynie biegów , ABS , ESP , Immobilizer, AIRBAG, alarm, klimatyzacje itd.

    Pozwala na:
    - odczytywanie zarejestrowanych kodów błędów (DTC)
    - kasowanie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL)
    - diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki
    - dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej,
    - odczytać parametry pracy samochodu
    - sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów czyli
    różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry,
    aby silnik równo pracował na biegu jałowym.
    - pomiary parametrów pojazdu - mocy i przyspieszenia

    Oprogramowanie:
    DDT 2000


    Dodatkowo jest jeszcze w zestawie oprogramowanie :
    K-LINE Grupa VW 1988 - 2004 - Polski VAG , VAG-COM , VCDS lite , VW TOOL, GM TOOL

    Zainstalowałem sterownik, ustawiony na com 1, reszta ustawień domyślnie, niestety w DDT2000 po wybraniu z bazy ecus nissana almere, nie mogę wczytać parametrów z komputera samochodu, brak połączenia "Com error (No reply for request '81' (retry count = 3)) " .
    System mam win 7 64bit, oraz 2 laptop z win xp 32bit. Stacyjka w samochodzie na pozycji 2. Ktoś mi pomoże w skonfigurowaniu tego połączenia?. Pozdrawiam!
  • Poziom 13  
    Daj uruchom program jako administrator, zgodność z Xp. Druga sprawa jaki silnik?
  • Poziom 20  
    i tu kolejny raz bierze w ŁEB teoria:
    kup sobie jakis interfejs do diagnostyki na Allegro i sam sobie odczytasz błędy i parametry - po co płacić za diagnostyke..."

    od razu musze Cie rozczrować kolego , ze tak pięknie to nie jest...kupujesz za 89zł, wpinasz do laptopa i juz możesz wszystko tak jak każdy serwis autoryzowany... po co więc ASO płaci za to kilkanaście tysięcy złotych?
    ps. przepraszam ale ten kabelek kosztuje 32zł:) troche przesada...

    nawet linku do ogłoszenia nie podałeś ani na jakim laptopie to odpalasz a to wielki błąd... Poza tym aby takie interfejsy odpalić to jednak trzeba mieć:
    -dużo cierpliwości i samozaparcia
    -wiedze w temacie inforamtyki, komputerów i obsługi portów i co to jest com1,com2,com3 itd...
    -szerokie podstawy elektroniki cyfrowej
    albo dużo szczęscia...
    Nawet nie wiadomo czy to masz na USB czy RS232...

    ps.teraz już wiem że USB...To zdradze ci tajemnice że wiele laptopów nie wyrabia prądowo na obsługe takich cudów na USB...

    ps. a co tak bardzo chcesz diagnozowac w tym N16 ze ładujesz się w takie cuda?
    przeciez tam wielkiej diagnostyki nie ma a usterki tego silnika są ogólnie znane...
  • Poziom 13  
    DDT obsłużysz silnik 1.5dci 1.9dci w nissanie i raczej nic więcej. :)
  • Poziom 20  
    kolego jareczek - cały post jest o Pb QG15 jak mozna przeczytac powyzej a te DIESELKI to clipem prędzej połączysz
  • Poziom 20  
    Potrzebne mi to miedzy innymi do diagnozy błędów, odczytania kodu immobilizera, i sprawdzenia przepustnicy która coś mi szwankuje. Panowie na forach w tematach diagnozy usterki polecali tego typu kabelki, niby działały. Mój laptop po usb bez problemu wydala prądowo. 1A wg dokumentacji dla 5V. Jaki model napisze jak będę w domu.
  • Poziom 13  
    Zapomnij z tym sprzętem bez obrazy ;)