Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 206 Radio Veovision 1061 R8C - Brak pamieci w radiu...

11 Mar 2014 13:13 1809 1
  • Poziom 1  
    Witam,
    Na pierwszy rzut oka, temat wydaje sie mocno "wywalkowany", jednak moj problem polega na tym, ze szukajac w necie i roznych ustawien, udalo mi sie sprawic by radio mialo pamiec, ale...

    No wlasnie, moje autko to Peugeot 206 2000r, mialem ustawienie kabli takie:
    Zolty bez zmian, a do Czerwonego dopiety Fioletowy P4. Bezpiecznk w pozycji B.
    Na tym ukladzie, radio gralo bez stacyjki, mialo pamiec, ale niestety akumulator padal po tygodniu. Jak rozumiem pozycja B, gwarantuje ciagle napiecie.
    Niestety nie moglem dodac tutaj zdjecia.

    Obecnie zrezygnowalem z tego ustawienia i:
    Zolty bez zmian, a 4P Fiolet zamienilem z kablem Czerwonym. Bezpiecznik w pozycji A - Radio gra po stacyjce, brak pamieci. Ale akumulator juz nie pada.
    Sprobowalem przelozyc bezpiecznik na pozycje B, z tymi ustawieniami kabli - Radio gra po stacyjce, MA pamiec (pamieta ustwienia), ale nie dziala ST (stereo) nie wykrywa zadnej stacji, fale sie przekrecaja...

    Radio nieoryginalne - Veovision 1061 R8C MP3, USB, SD, AUX.
    Dodam jeszcze ze nie mialem do tego radia zadnego adaptera/przejsciowki wiec zamiane robilem od strony auta.

    P1 Pusty P2 Braz P3 Szary P4 Fiolet P5 Pusty P6 Pusty P7 Czerwony P8 Zolty

    Czy ktos ma na to jakis pomysl?

    Pozdrawiam!
  • Poziom 2  
    Witam
    Żółty - akumulator = Pamięć
    Czerwony - stacyjka odcięcie zasilania z końcówki mocy
    czarny - masa
    Fioletowy - antena (mechanizm wysuwania z karoserii)

    Cały opis jest na radiu dokładnie według kolorów i pozycji pinów
    Pan Hilary i jego okulary