Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

ML W163 rok 2000 2,7 cdi - kontrolki BAS ESB ABS ETS zapalają się po przejechani

kluczykkodowanie 11 Mar 2014 16:37 7062 8
  • #1
    kluczykkodowanie
    Level 9  
    Witam,
    bardzo proszę o pomoc w sprawie mojego ML w 163 rok 2000 2,7 cdi.
    Mianowicie po przejechaniu paru kilometrów zapalają się kontrolki BAS ESP ABS ETS.

    Samochód stał już u Pana mechanika gdzie w pierwszej kolejności wymieniono czujnik stopu.
    Po podłączeniu pod kompa błąd c1401. Sprawdzono silnik pompy ABS jest podobno OK , zabrano się za sterownik po sprawdzeniu przez elektronika brak uszkodzen podobno sprawdzano dokładnie zarówno sterownik jak pompę z silniczkiem.
    Problemu nie rozwiązali auto odebrałem kontrolki nadal się zapalają.

    Proszę o radę co z tym mogę jeszcze zrobić, czy ktoś z was może polecić mechanika z Krakowa który miał podobny problem i podołał wyzwaniu.
    Proszę o odpowiedź.
  • #3
    kluczykkodowanie
    Level 9  
    Do momentu kiedy się nie zapalą kontrolki ABS działa normalnie , można wyłączyć ESP i załączyć reduktor wszystko jest OK, po przejechaniu kilku kilometrów zapalają się kontrolki i mamy problem.
    Bład jaki pokazywała komputer z tego co się dowiedziałem było ich parę ale po wykasowaniu pozostawał C1401.
    Jak jest na dzień dzisiejszy już sam nie wiem, odebrałem auto po 2 tygodniach i jestem w kropce.
  • #4
    trans-serwis
    Level 39  
    kluczykkodowanie wrote:
    Sprawdzono silnik pompy ABS
    Słabo to sprawdzali.
  • #5
    Jackall
    Level 27  
    Jest taka zasada, że jeśli napięcie spada poniżej 10,5V bodajże, to abs pierwszy przestaje działać. Może warto przyjżeć się alternatorowi?
  • #7
    trans-serwis
    Level 39  
    szymitsu21 wrote:
    Może prędzej zasilanie spada? Jakaś zieleń etc.
    Żadne etc.
    Stra diagnoza w dłoń i wszystko widać.
  • #8
    kluczykkodowanie
    Level 9  
    Mało się na tym znam, ale jak zostanie podłaczone raz jeszcze i pokaże ten sam błąd , to kolejna osoba która się tym zajmie powie : to silnik pompy ABS do regeneracji ( ale ponoć jest sprawdzone i jest OK), Sterownik też OK.

    Nie wiem może i słabo sprawdzali ale przez taki długi czas chyba dość dokładnie:) mam przynajmniej nadzieje.

    Jeśli to nie ty dwie rzeczy to jaki inny powód?
    Czy ktoś miał podobny przypadek i znalazł powód.
  • #9
    endriu233
    Level 21  
    Czym był diagnozowany ten samochód?