Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Schemat instalacji oświetlenia schodów?

12 Mar 2014 23:51 2811 5
  • Poziom 2  
    Witam. Tematem jest montaż instalacji oświetlenia schodów w skład instalacji wchodzi

- zasilacz led firmy nextec PS-D-24W12V2A
    Schemat instalacji oświetlenia schodów? Schemat instalacji oświetlenia schodów?

- 2 x miniaturowy czujnik ruchu fiirmy eura model: MD-15A8 220-240V/AC/50Hz

-kabel dwu żyłowy (czarny+czarny z czerwonym paskiem)

- 6 x dwu punktowe światła led,wyjście dwu żyłowe(czarny+biały)

Problem polega na tym że jestem początkującą osobą jeżeli chodzi o takie instalacje dlatego piszę z prośbą: patrząc na zdjęcia proszę o zaproponowania odpowiedniego schematu który pomoże mi w montażu tej instalacji. Z góry dziękuje
  • Relpol przekaźniki
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 2  
    Szczerze powiem Ci że jest tylko do czujnika ruchu aczkolwiek nie jest tam napisane który kabel na danym etapie połączyć. Dlatego myślałem że wypowiadają się tutaj magicy z prawdziwego zdarzenia i liczyłem na podpowiedz która mi ułatwi. Jest tutaj ktoś kto zna się na instalacjach. W razie dodatkowych pytań postaram się na nie odpowiedzieć. Pzdr
  • Specjalista elektronik
    Jeśli ktoś miał do czynienia z dokładnie takim samym sprzętem i rozpozna go ze zdjęć, to zapewne będzie wiedział, co z tym zrobić. Ale jak ktoś taki się nie trafi, to z samych zdjęć mało można wywnioskować.

W każdym razie i do LED-ów, i do zasilacza powinny być jakieś opisy - może napisy na nich - ale na zasilaczu nie są czytelne (nieostre zdjęcie), a na LED-ach może z innej strony, może na etykiecie na kablu...

Bez odczytania tych informacji nikt, kto się na tym zna, nie może nic doradzać, bo mogą być produkowane różne wersje tych części, zewnętrznie różniące się tylko cyferką w tych napisach, które są nieczytelne.
  • Poziom 2