Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Epson L355 - Konfiguracja z Wi-fi

Pyjter_ 13 Mar 2014 12:54 25626 6
  • #1 13 Mar 2014 12:54
    Pyjter_
    Poziom 1  

Witam,

Przeszukałem forum w kontekście rozwiązania mojego problemu ale niestety nic nie znalazłem. Nie ukrywam, że jestem trochę w temacie "zielony" więc proszę o wyrozumiałość.

Zakupiłem nowy "kombajn" Epsona L355. Konfiguracja z kablem USB przebiegła bez przeszkód natomiast sprawa z Wi-fi nie wygląda już tak różowo. Mam router ZXHN F660, posiadający funkcję WPS. Zgodnie z instrukcją w panelu instalacyjnym z płytki dołączonej od producenta załączyłem WPS (przycisk na obudowie routera) i przycisk "WiFi" na kombajnie, niestety bez efektu. Lampka WPS na routerze świeci się cały czas na czerwono, natomiast w komunikacie z drukarki przekroczono czas połączenia. Posiadam Win 8 jeśli to ma coś do rzeczy. Za każdą pomoc wielkie dzięki.

Pozdrawiam

3 6
  • #2 10 Gru 2014 21:16
    qkiz_xt
    Poziom 12  

Witam,
    czy kolega poradził sobie z tym problemem? Mi nie łączy ani przez WPS ani przez szybką instalację i komunikat ten sam.

1
  • #3 28 Gru 2014 09:11
    MAREK_RZYMSKO
    Poziom 1  

trzeba najpierw podłączyć drukarke przez usb, zgodnie z instrukcją, ważne aby nie podłączać wcześniejs usb niż wyświetli się komunikat z programu instalacyjnego, wydrukuj coś aby sprawdzić czy jest ok, następnie jeszcze raz uruchom program instalacyjny i kliknij połączenie wifi i jak się zakończy program powinno być ok, na końcu możesz rozłączyć kabel usb, na samym końcu dodaj drukarke w panelu sterowania i będzie ok.

4
  • #4 27 Sty 2015 18:03
    nieznajomy7
    Poziom 10