Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wkrętarka z marketu czy używana.

16 Mar 2014 09:38 4101 14
  • Poziom 13  
    Witam wszystkich forumowiczów.
    Potrzebuję porady jeśli chodzi o zakup wkrętarko - wiertarki. Potrzebna mi jest do pracy i to za granicą więc powinny być dwa akumulatory żeby nie czekać na naładowanie. Jestem elektrykiem więc nie będzie jakichś ciężkich prac czasem wywiercić otwór w stali, wkręcić farmera czy dokręcać śruby. Myślę o wkrętarce tej najmniejszej z 10-11Nm. Jest lekka i chyba wystarczająca. Mieści się w skrzynce z narzędziami. Jeśli chodzi o akumulatory to ni-cd czy li-ion? Te drugie są znacznie mniejsze.
    Kupiłem tego Boscha: http://allegro.pl/wretarka-bosch-12-v-i4038804709.html
    Jeśli akumulatory są ok to w porządku ale jeśli trzeba by było wymienić ogniwa to już koszt i czas bo ładowanie i rozładowanie pojedynczych ogniw balansjerem trwa.
    Byłem w obi. Taki einhell: http://www.einhell.pl/sklep,1/?p=17638&c=126#Wiertarko-wkr%C4%99tarka%20RT-CD%2010,8%20Li jest za 199zł niestety z 1 akumulatorem. Taki sam z wyglądu jest chińczyk CMI leż li-ion ale z 2 akumulatorami za 150zł. Jest też za 145zł Black - Decker taki: http://www.blackanddecker.pl/powertools/productdetails/catno/EGBL14K/ ale też z jednym akumulatorem.
    Proszę o poradę kupując z jednym akumulatorem musiałbym dokupić drugi. Większe wkrętarki są z dwoma ale ni-cd duże i ciężkie. Ten Bosch ma 6 lat. Einhell większy kosztuje też ok 180zł ale akumulatory ni-cd. Proszę Was o opinie i dyskusję może coś dziś uda się ustalić.
  • Poziom 39  
    Skoro już kupiłeś Boscha, nie ma on luzów, nie jest zajechany, to dokup do niego nowe akumulatory, byle nie podróby. Ja tak zrobiłem.
  • Poziom 13