Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

chiptuning wv 3 1.9 tdi

manim 07 Kwi 2005 00:33 13227 32
  • #1
    manim
    Poziom 19  
    mam pytanie czy mozna gdzies dopasc wsad do kompa ztuningowany za friko lub niewielkie pieniazki
  • #2
    leinadzs
    Poziom 27  
    Dzisiaj ciężko o frajera ale są, więc może z czasem coś znajdziesz
  • #3
    zodiak318
    Poziom 34  
    A jaki konkretnie silnik (symbol sterownika silnika) ?
  • #4
    manim
    Poziom 19  
    sterownik ma symbole


    0281 001 170/171
    27.05.94
    28rtd288
    1254 0397
    028 906 021 c
    42w92 to co znalazłem na nim byłbym bardzo wdzieczny za pomoc i oczywiscie niekoniecznie za friko
  • #5
    zodiak318
    Poziom 34  
    Posiadam "wsad" do 028 906 021 c
  • #6
    ZlyDotyk
    Poziom 19  
    witam
    w zalaczniki ztuningowany wsad do komputera o symbolu 028 906 021C. Niemam pojecia czy jest on dobry wiec dolaczylem orginalny program komputera na ktorego podstawie byl robiony chiptuning. Porownaj ten ze swoim i jak beda takie same to sproboj wgrac ten drugi.
    pozdrawiam
    Podziel sie wynikami testow....;]
  • #7
    kurakk
    Poziom 15  
    Witam
    Ja również jestem zainteresowany zmodyfikowanym wsadem do sterownika.Chciałbym sam poeksperymentować zwłaszcza że mam programator do eepromów i robie to na codzień.
    To udało mi sie odczytać z mojego sterownika:
    BOSH
    0281 0001 170/171
    42@92 028906021C
    11.05.94
    28RTD288
    12540395
    Samochód to golf III 1,9TDI 90 PS rok '94
    Jeżeli ktoś wie gdzie można zdobyć taki wsad to prosze o pomoc,z góry dziękuje i pozdrawiam
  • #8
    mischa
    Poziom 23  
    jak wyjąć kompa z trójki ? Hmmm...???
  • #9
    Dee Jay Gucio
    Poziom 20  
    Macie może coś na temat edycji map? w ktorym miejscu dokladnie sie znajduja itp? pozdro
  • #10
    seth2
    Poziom 11  
    Czesc wszystkim.

    Poszukuje podrasowanych wsadow do golfa III 1,9TDI z 11.94r.Oznaczenia sterownika BOSH 0281 001 308/309 89028906021AF.Ciezko cos znalezc,wiec moja wdziecznosc moze miec podloze materialne lub punktowe.

    Dodano po 5 [minuty]:

    Do mishy:

    Podnosisz mache.Odkrecasz 3 plastikowe sruby podtrzymujace plastikowa oslone pod szyba.Sciagasz ja.Wyciagasz filtr antypylkowy(czyszczac go przy okazji lub wymieniajac:) .Patrzysz a tam przykrecona na dwie srubeczki(10) skrzyneczka-to twoj pececik:)Odkrec sruby,wyciagnij wtyk i po malutkich lawiracjach masz kompa na wierzchu.
  • #12
    zakrecik
    Poziom 13  
    mam pytanko czy daje cos chiptuning silniczka 1,8 na pojedynczym wtrysku ? silnik 75 KM wiec w sumie slabo jak na taka pojemnosc

    pozdrawiam
  • #13
    Dee Jay Gucio
    Poziom 20  
    j_marek2 napisał:
    to wsady do VW
    orginały i tuning

    a tak przy okazji
    czy ktoś ma schemat programatora eprom EASYPROMMER ?

    mam o wiele więcej wsadów
    wykaz jest na stronie:
    http://republika.pl/chip_tuning/

    mogę podesłać zainteresowanym


    a co chcesz je na allegro sprzedawać?? mam te same wsady a nawet dużo więcej, wszystkie swoje wziąłeś z linków z elektrody i niemieckiego pisemka chip tuning już to zauważyłem że gdy pojawił się link zaraz na Twoich aukcjach pojawiły się chipy- ciekawe to, jęsli tak nie jest to udowodnij bo robisz kasę na bezinteresownych poradach, nie popieram tego
  • #14
    j_marek2
    Poziom 10  
    oczywiście że sprzedaje na allegro
    ale jak zauważyłeś w powyższych postach są pytania o chipy
    "byłbym bardzo wdzieczny za pomoc i oczywiscie niekoniecznie za friko"

    czy 40 zł za chipa to dużo???
    jest to cena prawie po kosztach


    informacja dla MANIM
    mam wystawiony chip do twojego sterownika
    są to właściwie 2 chipy

    jeżeli napiszesz do mnie na pw
    otrzymasz wsady gratis

    panie gucio jeżeli piszesz że posiadasz dużo więcej wsadów to dlaczego nie wysłałeś na pw innym potrzebującym?

    jeżeli chodzi o to skąd wziąłem wsady
    to mam je z różnych miejsc i z elektrody też
    elektroda jest jednym z nielicznych miejsc w sieci
    gdzie można znaleźć coś interesującego

    przelicz koszty jakie musi ponieść ktoś kto nie posiada programatora, kasowarki i kości

    myślę że moja wypowidź cię usatysfakcjonuje i będziesz patrzył na mnie przyjaźniejszym okiem
    [/b]

    Dodano po 2 [godziny] 59 [minuty]:

    przeglądałem twoje inne posty
    cytat

    "Wszystkiego nie udostepnie bo placilem za to ale jesli bylbys czyms zainteresowany to mozemy pogadac lub wymienić się za inny wsad. Pozostaje jeszcze jedna możliwość jesli masz winolsa (nie demo) z plikami dll (checksum) podrzuciłbyśmi go na maila dj_gucio(malpa)interia.pl w zamian wybralbys sobie kilka wsadow. Pozdro"

    czyż nie jest to forma sprzedaży?

    kilka wsadów?
    ja oddałbym wszystkie za dll z winolsa

    Dodano po 32 [minuty]:

    chasło do winolsa z dll
    to Arsch

    po zamianie rozszerzenia na MP3
    usłyszymi piękną niemiecką muzykę
    fake
  • #15
    Dee Jay Gucio
    Poziom 20  
    "czyż nie jest to forma sprzedaży?"- ja o pieniądzach nic nie pisałem
  • #16
    j_marek2
    Poziom 10  
    wymiana to też forma sprzedaży
  • #17
    j_marek2
    Poziom 10  
    minęło kilka miesięcy i GUCIO sprzedaje chipy po 500 zł
    (patrz inne posty)

    i to już jest etyczne bo drogie
    a co drogie to dobre;)
  • #19
    zombi20
    Poziom 10  
    Witam a pomoże ktoś mi z wsadem do golfa 3 1.9TDi 1Z komputer 028 906 021 BF ???
  • #21
    pivvo
    Poziom 22  
    zombi20 napisał:
    Witam a pomoże ktoś mi z wsadem do golfa 3 1.9TDi 1Z komputer 028 906 021 BF ???

    Jaki rocznik na pewno 1Z miał ten sterownik ??
  • #22
    leo...

    Poziom 16  
    pivvo napisał:
    zombi20 napisał:
    Witam a pomoże ktoś mi z wsadem do golfa 3 1.9TDi 1Z komputer 028 906 021 BF ???

    Jaki rocznik na pewno 1Z miał ten sterownik ??

    miał na pewno ... 16bit

    BTW - ostatnio miałem przypadek allegro-mod'a 028906021BF ...

    silnik pracował bardzo twardo - auto kopciło jak stefan batory ale przyspieszało dosyć sprawnie ... oglądnałem tą modyfikacje - oprócz kilku mankamentów typu minimalnie zmienione doładowanie czy też dziewiczy limiter turbo zobaczyłem taką oto ciekawostkę ...

    chiptuning wv 3 1.9 tdi

    oczywiście klient nie chciał inwestowac dodatkowych pieniędzy w program bo oprócz kopcenia wszystko jest OK - do twardej pracy silnika też się mozna przyzwyczaić :D
  • #23
    zombi20
    Poziom 10  
    golfina rocznik 96 komputer napewno ma taką nazwe jak podalem, jest ona odczytana z VAGa
  • #24
    pivvo
    Poziom 22  
    leo... napisał:


    BTW - ostatnio miałem przypadek allegro-mod'a 028906021BF ...

    silnik pracował bardzo twardo - auto kopciło jak stefan batory ale przyspieszało dosyć sprawnie ... oglądnałem tą modyfikacje - oprócz kilku mankamentów typu minimalnie zmienione doładowanie czy też dziewiczy limiter turbo zobaczyłem taką oto ciekawostkę ...

    chiptuning wv 3 1.9 tdi

    oczywiście klient nie chciał inwestowac dodatkowych pieniędzy w program bo oprócz kopcenia wszystko jest OK - do twardej pracy silnika też się mozna przyzwyczaić :D

    A co ma dawka paliwa do twardej pracy ??
    Z tego co wiem to zaślepiony EGR daje taki efekt, pokaż mapę tego EGR.
    zombi20
    załączam moda, ale żeby nie było tak za łatwo to, nie jest dobry mod tylko taki sobie, nie ruszona mapa tzw ograniczania momentu obrotowego, i wyprzedzenia kątu wtrysku, jest to baza do nauki :D
  • #25
    leo...

    Poziom 16  
    pivvo napisał:
    A co ma dawka paliwa do twardej pracy ??


    pivo - nastawnik pompy (pump tension) to nie przebieg wtrysku (injection begining) ...

    :D
  • #26
    pivvo
    Poziom 22  
    leo... napisał:

    pivo - nastawnik pompy (pump tension) to nie przebieg wtrysku (injection begining) ...

    :D

    Tak całkowicie się z Tobą zgadzam
    Ale drążąc temat wracam do meritum, czyli pisząc Twoim językiem co ma wspólnego nastawnik pompy (pump tension) czyli po naszemu napięcie na pompie czyli dawka paliwa do twardej pracy?
    Rozumiem zmiana kątu wyprzedzenia, ale jak dam większe napięcie na pompie to ona w rewanżu da więcej paliwa, a jak zmienię kąt wtrysku (wyprzedzę) to niezależnie od napięcia na pompie będzie twardo. :flasingsmile:
  • #27
    zombi20
    Poziom 10  
    co do kąta wtrysku to mam chyba z tego co pamiętam około 46-49 chyba, dokładniej nie pamiętam bo nie siedzialem ostatnio na vagu, co do pokazania mapy EGR to przykro mi nie wiem jak mam to zrobić mam zrobione logi dynamiczne grup 003 004 008 i 011 jeżeli to coś da
  • #28
    leo...

    Poziom 16  
    pivvo napisał:
    Ale drążąc temat wracam do meritum,


    silnik musi poradzic sobie ze zbyt duża dawką paliwa - czas spalania się wydłuży
  • #29
    zombi20
    Poziom 10  
    pivvo dzięki za mapki widzę że są 2 wersje, ogólnie rozumiem, że nie jest to full wypas ale podciągnięte jest pompowanie turbiny i dawka paliwa pewnie? ogólnie wiem, że moja wiedza jest zbyt mała aby zabierać się za mody oprogramowania ale powiedz mi czy ten soft spowoduje jakieś zmiany? lepszą pracę silnika? zwiększenie momentu?
  • #30
    pivvo
    Poziom 22  
    zombi20 napisał:
    pivvo dzięki za mapki widzę że są 2 wersje,

    Nie to jest jedność bo w sterowniku są dwa eepromy jeden z numerem 355 102 czyli bity nislie L i 355 103 bity wysokie H pliki opisane są jako EyGolf102B.422 i EyGolf103B.422