Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Aprilia sr factory '08 (gaźnik) - stator, jak podłączyć ?

16 Mar 2014 13:57 4548 3
  • Poziom 8  
    Witam, jestem nowy na tym forum, więc z góry przepraszam za błędy.

    A więc:
    nie wiem jak podłączyć stator z instalacją, poprzedni właściciel urwał kostkę. Gdy kopałem, sprawdzałem w których kablach jest prąd.

    Aprilia sr factory '08 (gaźnik) - stator, jak podłączyć ?
    w tych kablach prąd dochodzi to przewodu żółtego i niebieskiego

    Aprilia sr factory '08 (gaźnik) - stator, jak podłączyć ?
    tutaj do zielonego i czerwonego (chyba jakieś większe napięcie bo aż mnie poraziło)

    Aprilia sr factory '08 (gaźnik) - stator, jak podłączyć ?
    tutaj widać skąd wychodzą te dwie wiązki, patrzyłem na allegro ale widziałem tylko jedną wiązke kabli połączoną w kostke a ja mam dwie i nie wiem do czego idzie ta druga

    Aprilia sr factory '08 (gaźnik) - stator, jak podłączyć ?
    myślę że do tej kostki mają iść te kable, tylko tam jest wejście tylko na 5 kabli a ja wszystkich mam 8.

    Aprilia sr factory '08 (gaźnik) - stator, jak podłączyć ?


    Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 39  
    Z tego co widzę ktoś tu przełożył silnik z oryginalnego wtryskowego na gaźnikowy. Nie ma możliwości podłączenia tego silnika z oryginalną instalacją z wtryskowca.
  • Poziom 8  
    Ja mam 2 instalacje od gaźnika, ale wydaje mi sie ze tam brakuje duzo kostek, mam licznik z wtrysku czyli z obrotami, gdybym założył tą z gaźnika to obracał by sie normalnie ? czy nic by na nim nie działało ?
    A gdybym zaprowadził ją do dobrego elektromechanika, nie dał by rady podłączyć jakoś tego silnika z instalacją od wtrysku ?
  • Poziom 39  
    Do instalacji z SR50R na gaźniku musiałbyś jeszcze wymienić lewe i prawe przełączniki na kierownicy (różnice w przyciskach od licznika), licznik od wersji na gaźniku oraz regulator napięcia. Nie jestem pewien do do różnic w niektórych detalach jak np. czujnik poziomu paliwa. Poza tym z instalacją od SR50R dalej nie podłączysz tego silnika. Po pierwsze jest tam założony stator od starych silników Piaggio z wyprowadzonymi przewodami. Nowsze mają kostkę zaraz obok króćca dopływu cieczy chłodzącej z chłodnicy. Nie wiem co masz za silnik, więc nie wiem czy będzie można włożyć nowszy stator, ponieważ silniki dodatkowo różnią się króćcem cieczy i pokrywą alternatora. Poza tym musiałbyś jeszcze do instalacji dokupić moduł zapłonowy nowego typu (na kostkę). Zbiornik paliwa chyba też byś musiał zmienić, ponieważ we wtryskowcu nie ma miejsca na kranik podciśnieniowy. Taka kombinacja w przekładkę silnika to jak widać nie jest łatwa i tania sprawa.