Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AUDI A4 B6 1.9TDI AVF - Samochód stracił moc przy niskich obrotach (logi)

jarekz90 16 Mar 2014 17:50 8115 20
  • #1 16 Mar 2014 17:50
    jarekz90
    Poziom 12  

Witam Panowie,
    Mam problem ze swoim samochodzikiem, od jakiś 2 tygodni stracił moc przy niskich obrotach. Jak dodaje gazu to musze chwile zaczekac aż zacznie ciągnąc do przodu. Wiem, że mam turbine i jakaś tam turbodziura jest ale tak wczesniej nie było.
    Czasami nawet jak ruszam z 1 i dodaje normalnie gazu to potrafi zgasnąć. Musze wtedy gazować jak benzyniakiem i nie ma problemu. Moc powyżej 2000 rpm jest jak była, auto fajnie ciągnie do przodu.
    Jestem programistą i nie znam się za bardzo na diagnostyce aut, ale udało mi się wykonać logi. Od 1500 rpm na 3 biegu, pedał w podłoge i tak do 4500rpm.
    Bardzo Was prosze o pomoc. Zrobiłem logi grupy 3, 11 i 13. Czy to wina przepływomierza czy może turbinki?
    Pozdrawiam serdecznie

1 20
  • #3 12 Lis 2014 21:16
    iwan88
    Poziom 12  

Witam! Podłącze się pod temat.
    Pacjent Passat b5fl 1.9TDI AVF 224 tyś. km. Od jakiegoś czasu mam problem z moim passatem. Po uruchomieniu silnika(przy temp 0 lub niższej zakręci 2 razy zanim odpali) przez ok 1km nie ma w ogóle mocy do ok 2500obr, po przejechaniu w/w dystansu auto odzyskuje moc, aż do ponownego zgaszenia(obojętne silnik ciepły czy zimny). Czasami silnik nie równo pracuje po odpaleniu (ok +/-40obr), jednak nie zawsze oraz czuć przy gaszeniu "rzucenie silnika".
    Robiłem logi statyczne i dynamiczne, czujniki temp ok, pompowtryskiwacze ok, turbo ok.
    Wykonywane zabiegi w ostatnim czasie...
    Czyszczone turbo ok 2mc temu(zapieczone łopatki), przy okazji zawór EGR, kolektor, wymiana wężyków podciśnienia.
    W ostatnim tygodniu wymienione:
    olej, sprzęgło, poduszki silnika, przepływomierz, zawór N18 oraz zawór N75 zawór V62. Efekt? brak.