Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nissan Primera P12 2003r. 2,2d - Nie zawsze działa elektryczna klamka bagażnika

16 Mar 2014 20:53 5412 4
  • Poziom 18  
    Witam, mam problem z elektryczną klamką bagażnika w primerze siostry. Otóż klamka raz działa raz nie. Sprawdziłem przycisk w klapie, silniczek zamka - wszystko w porządku. Kable w klapie również nie wykazują śladów przetarcia/braku masy. Po odpaleniu silnika i wciśnięciu przycisku otwierania słychać sygnał ostrzegawczy komputera za każdym razem. Gdy już za którymś kliknięciem klapa się otworzy działa 100/100 do momentu zamknięcia samochodu zamkiem centralnym. Potem zabawa zaczyna się od nowa: wciskamy przycisk dotąd aż zaskoczy i znowu gdy zamkniemy auto problem wraca. Wydaje mi się że problem leży w module komfortu który steruje wieloma funkcjami elektrycznymi samochodu. Po prostu po zamknięciu i otwarciu samochodu centralka nie odblokowuje bagażnika. Może ktoś przerabiał problem i pomoże. Dodam jeszcze że nie reaguje również przycisk na konsoli kierowcy służący do otwierania bagażnika z wewnątrz (przycisk sprawdzony).
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 13  
    W primerze jest tak: zamykasz z pilota centralny zamek. Otwierasz pilotem drzwi. wtedy nie dziala przycisk na klapie z tylu. By byl aktywny musisz nacisnac raz jeszcze na pilocie otwarcie drzwi. Teraz przyciskiem otwierasz klape ile razy chcesz puki nie zamkniesz centralnego zamka lub nie odpalisz silnika. To takie zabezpieczenie by ci ktos na skrzyrzowaniu nie otworzyl klapy. Jesli juz odpaliles silnik to by otworzyc klape uzywasz wlasnie tego tego przycisku na drzwiach kierowcy. Jest on dosc mozolny wiec klikasz go i czekasz az uslyszysz ze bagaznik sie otworzyl. Mam nadzieje ze pomoglem.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 18  
    Niestety nie pomogłeś, takie podstawy że centralny zamek trzeba otworzyć 2 razy z pilota i zabezpieczenie przed otworzeniem gdy silnik pracuje poznaje się wraz z kupnem samochodu. Piszę wyraźnie o usterce, która wcześniej nie miała miejsca. Kilku elektroników samochodowych się głowiło bez rezultatów. Po prostu klapa czasem się otworzy a czasem nie i tyle. Problem nadal nie rozwiązany.
  • Poziom 21  
    woda w mikrostyku ?
    nie wiem jak w nissanach ale w bmw i vw / audi to tradycja
  • Poziom 18  
    Mikrostyk w idealnym stanie, napisałem w pierwszym poście. Zwieranie na ostro nie pomaga. Ludzie naprawdę wszystkie podstawowe przyczyny usterki zostały wyeliminowane.