Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kolumny Heco Vitas 700 - dobór amplitunera

specjal27 17 Mar 2014 09:41 1143 7
  • #1 17 Mar 2014 09:41
    specjal27
    Poziom 2  

    Witam posiadam kolumny heco vitas 700 bardzo rzadko spotykane u nas , w tej chwili grają u mnie pod ampli Yamaha RX-V440 RDS lecz nie bardzo sobie z nimi radzi, myslałem nad jakimś ampli H/K lecz nie wiem jaki, dodam ze nie chce wzmacniacza lecz mocne ampli w cenie 700/800 zł, muzyka dance techno interesuje mnie tylko stereo moze później dokupie jakies satelitki, prosze o porade co by z hecami zagrało dobrze

    0 7
  • #3 17 Mar 2014 12:53
    specjal27
    Poziom 2  

    Tak jak powiedziałem nie podobają mi sie wzmacniacze kazdy wygląda jak kupa, a wiem ze są tez dobre i mocne amplitunery, a w przyszlosci dokupie tez glosniki do 5.1 lub 7.1 i kupic ampli by dał rade w stereo które bedzie grane w 80% , wiec jesli jest ktos kto potrafi mi doradzic.

    0
  • #4 17 Mar 2014 12:57
    Pablo1964
    Moderator

    specjal27 napisał:
    w przyszlosci dokupie tez glosniki do 5.1 lub 7.1

    Po co? Przecież
    specjal27 napisał:
    stereo (...) bedzie grane w 80%
    .
    Są także amplitunery stereo i to będzie najlepsze rozwiązanie w Twoim przypadku.

    0
  • #5 17 Mar 2014 13:01
    specjal27
    Poziom 2  

    ale tak jak napisalem , poluję na nastepne kolumny heco vitas, i bede chcial zrobic 5.1 lub 7.1 ale jak narazie są nieosiągalne u nas, ale kiedys trafie na nie , wiec chce dobry mocny ampli,

    0
  • #7 17 Mar 2014 17:32
    k52
    Poziom 32  

    specjal27 napisał:
    tak jak powiedziałem nie podobają mi sie wzmacniacze kazdy wygląda jak kupa, a wiem ze są tez dobre i mocne amplitunery, a w przyszlosci dokupie tez glosniki do 5.1


    Idąc tym konstruktywnym i profesjonalnym opisem amplitunery kina domowego to wersja k***y z powtykanymi patykami, szkoda że negując język polski ( strasznie to się czyta, trochę szacunku!), negujesz też dobre rady innych :| .
    Napisz choć czy musi być z cyfrowymi wejściami, czy starszy analogowy ( lub sam sobie odpowiedz).
    Za 700zł spokojnie kupisz dwu, trzy letni amplituner pioneer seri vsx823, wspomniane H&K, lub słabszą yamahę seri 6xx z wszelkimi wejściami i kodekami. Tych modeli nie było aż tak dużo, wystarczy wejść na stronę producenta i przeczytać.

    0
  • #8 17 Mar 2014 17:40
    specjal27
    Poziom 2  

    zalerzy mi jedynie na coxial. HDMI nie koniecznie. Bardzo mi sie podobają H/K lecz jaki model do nich wystarczy, moze jak Pablo1964 napisał H/K avr 4xx , ciezko jest cos znależć na temat kolumn heco vitas 700 z czym by to zagrało w miare dobrze

    0