Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sony Xperia J - odblokowanie ekranu bez utraty danych

17 Mar 2014 20:05 28236 9
  • Poziom 1  
    Witam serdecznie.
    Przeszukałem owe forum i nie znalazłem mojego problemu ( podobne owszem ) ale nie na ten konkretny model.

A wiec do rzeczy ...posiadam Sony Xperia J oryginalny, posiada papiery z salonu Orange. Córka dorwała telefon i zablokowała ekran posiadający kod na wzór. Wpisała więcej niż 20 razy i wyskoczył komunikat o pytanie zabezpieczające, którego już nie pamiętam, konto gmail też zapomniane.

Wiem że można zrobić reset do ustawień fabrycznych poprzez program .Wiem to z tego forum ..ale nie chcę tracić danych ...wiem że to da radę zrobić ( piszecie o tym na forum) ale nie przeze mnie..jestem laikiem a nie chce jeszcze bardziej dobić tel.

Dodam tylko że byłem w kilku serwisach i nie potrafili nic innego powiedzieć jak całkowity reset z utratą danych. W sumie nie wiem dlaczego ? skoro to serwis a podobno można to zrobić-odblokować ekran bez utraty danych ..?

A więc pytam czy ktoś z przemiłych ludzi którzy fascynują się GSM i oprogramowaniami pomoże jasno i czytelnie rozwiązać problem?
  • Admin grupy GSM
    mariusz SonyXperiaJ napisał:
    Dodam tylko że byłem w kilku serwisach i nie potrafili nic innego powiedzieć jak całkowity reset z utratą danych.

Dobrze mówili gdyż aktualnie nie ma alternatywnej metody z zachowaniem danych.
  • Poziom 29  
    Z tego co pamiętam tool4se usuwa blokadę ale za utratę danych nie dam sobie ręki obciąć.
  • Poziom 10  
    Witam, mam identyczny problem z telefonem córki. Czy ktoś z was doszedł do możliwości odblokowania telefonu bez pytania pomocniczego i konta google??
  • Admin grupy GSM
    Dalej nic się nie zmieniło w tym temacie i jedynie utrata danych i reset do ustawień fabrycznych.
  • Poziom 10  
    mogę to zrobić sam czy muszę odwiedzić serwis?