Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SAMSUNG UE22ES5400 - Niemiecki telewizor

Chesos 18 Mar 2014 11:14 2877 8
  • #1 18 Mar 2014 11:14
    Chesos
    Poziom 8  

    Witam, posiadam wyżej wymieniony telewizor, który zakupiłem w niemieckim sklepie. Dopóki mieszkałem tam, wszystko było ok, bo zmieniłem język menu na polski i to mi starczyło do korzystania ze Smart Hub.
    Po powrocie do Polski, chciałem na nowo skonfigurować telewizor i tu pojawił się problem. Mimo, że język wyświetlania mogę wybrać polski, to w wyborze kraju w który jestem, wyświetla mi się tylko: Niemcy, Austria i Szwajcaria. Wybór ten wiąże się z aplikacjami Samsunga, więc chciałbym coś z tym zrobić i stąd pytanie:
    Jak zmienić kraj na Polskę? Jeśli nowe oprogramowanie to jak i skąd?
    Ślicznie proszę o pomoc.

    1 8
  • #3 18 Mar 2014 12:00
    Chesos
    Poziom 8  

    Próbowałem, ale telewizor podaje mi informację, że nie znalazł na USB żadnych plików aktualizacyjnych. Pobrałem odpowiednie do modelu oprogramowanie. Co teraz?

    0
  • #4 18 Mar 2014 12:07
    maurycy123
    Warunkowo odblokowany

    macieja napisał:
    Witaj . Prawdo podobnie TV był szykowany na Germany. Pobierz nowy soft ze strony producenta .http://www.samsung.com/pl/support/download/supportDownloadMain.do

    Dodano po 8 [minuty]:

    gdyby nie było to szukaj w ten sposób, http://www.samsung.com/pl/support/findyourmodelnumber


    Ja mam podobny problem z UE32ES6710. Kupiony w kraju ale w sieci sklepów.
    U mnie nie działa prawidłowo moduł CAM. Nie mogę wyszukiwać programów NC+ tylko wszystkie z hodbirda. Mój jest przeznaczony na rynek Holandii, Belgii, Francji.
    Dzwoniłem do Samsunga. Stwierdzili, że nie mam możliwości zmiany oprogramowania na Polskę. Właśnie znalazłem na ich stronie FW MULTI LANGUAGE (czyli teoretycznie też na Polskę). Jak wrócę do domu to będę "psuł" telewizor. Jak to nic nie pomoże to widocznie coś trzeba przestawić w menu serwisowym.

    0
  • #5 18 Mar 2014 12:09
    Chesos
    Poziom 8  

    Mój telewizor odmawia współpracy, ale jak Ci wyjdzie, to opisz dokładnie jak zrobiłeś, może gdzieś nawaliłem...

    0
  • #6 18 Mar 2014 12:13
    maurycy123
    Warunkowo odblokowany

    Ok. Ale to dopiero po 17.

    0
  • #7 18 Mar 2014 12:30
    Chesos
    Poziom 8  

    Jeszcze jedno pytanie. Można wziąć pod uwagę, że gdzieś robię błąd przez USB, ale przez aktualizację online wyskakuje komunikat, że nie ma nowszego oprogramowania, jednak pokazuje mi aktualną wersję 001029, a ta do ściągnięcia to 001036, więc powinien ją znaleźć. Jakieś pomysły?

    0
  • #8 18 Mar 2014 17:31
    maurycy123
    Warunkowo odblokowany

    U mnie aktualizacja poszła. Po uruchomieniu pliku powstał katalog. Cały katalog wrzuciłem na pendriva i dałem aktualizację z niego. Miałem wersję 1033 a mam 1036. On line nie znajdował aktualizacji. Ale nadal nie mam dostępnego kraju Polska. Zostało tak jak było Holandia, Belgia, Luxemburg (z Francją się pomyliłem). Coś mi się wydaje, że jednak trzeba coś pogrzebać w menu serwisowym albo dane modele były przeznaczone tylko na dane kraje i nic się nie zrobi. Ale w internecie są oferty tych telewizorów np: Morele, Avans. Mój telewizor jest certyfikowany przez NC+ a jednak nie działa tak jak powinien. Jutro dzwonie do Samsunga. Może trafię na kogoś kompetentnego.

    0
  • #9 18 Mar 2014 17:44
    Chesos
    Poziom 8  

    Robię wszystko tak samo i telewizor nie znajduje plików do aktualizacji, ale przed chwilą użyłem opcji resetowania Smart Hub'a i założyłem nowe konto Samsung zaznaczając kraj Polska i aplikacje wyświetlają mi się ( przynajmniej częściowo ) polskie. A o to mi chodziło, więc po problemie.

    0