Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki Migomat wybrać? Kwota do 2000zł

m_joker 18 Mar 2014 20:44 8721 14
    m_joker
    Level 15  
    Witam,
    poszukuję spawarki do 2000zł.
    Jako że nie znam się na spawalnictwie chciałbym Was zapytać o zdanie.
    Czy mieliście może styczność z poniższymi modelami?

Inwerterowe:
    1/ Magnum 205L
    2/ Ideal Tecnomig PRO 225 CuSi

Transformatorowa:
    Ideal Tecnomig 220/3

Jak w/w spawarki się sprawują, którą warto wybrać i dlaczego?
    Wolałbym raczej inwerter z uwagi na wagę urządzenia. Nie będzie to raczej stacjonarna spawarka a raczej będzie jeździła na budowy.

Spawarka ma służyć do spawania elementów do konstrukcji stalowych, niekiedy z dość grubej blachy.
    bruns
    Level 30  
    Jeżeli ma być wożona na budowy to zdecydowanie polecam iwerterowe . Zaletą jest lekkość sprzętu i dobre spawanie na długich i kiepskich przedłużaczach ( normalka na budowach )
    Wadą ,większa wrażliwość elektroniki na warunki atm. w porównaniu ze zwykłym transformatorem spawalniczym .
    PS.
    zmień w temacie na" Jaka spawarka na budowę " a nie " Jaki migomat .." Migomat to całkiem inne urządzenie .
    m_joker
    Level 15  
    ale ja nie szukam spawarki MMA tylko właśnie MIG/MAG, wiec dlaczego mam zmieniać tytuł?
    bruns
    Level 30  
    A sorki kolego , nie sprawdziłem urządzeń które wyszczególniłeś . Zasugerowałem się że na budowę szukasz spawarki na elektrody mylnie nazywając ją migomatem .
    weldsystem
    Level 9  
    Witam,

a może odpowiadała by Panu spawarka inwertorowa Sherman 251F z osobnym podajnikiem drutu ? Mieści się w cenie do 2000 zł, a jej masa jest również stosunkowo niska.

Pozdrawiam
    m_joker
    Level 15  
    A możesz coś więcej powiedzieć na temat tej spawarki?
    boven
    Level 14  
    waga może nie wielka, ale zawsze "jeździsz" z dwoma klockami a nie z jednym kompaktowym
    weldsystem