Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zmywarka Amica ZZA 6414 - Po uruchomieniu wyrzuca różnicówkę

ZbyszekAl 18 Mar 2014 21:49 2166 6
  • #1 18 Mar 2014 21:49
    ZbyszekAl
    Poziom 2  

Witam,

mam problem ze zmywarką Amica ZZA 6414 I.

Chciałbym się Was poradzić przed wyciągnięciem jej z zabudowy.

Wszystko było OK, ale dosłownie dwa dni temu podczas zmywania wywaliło różnicówkę. Ponieważ była w niej woda, odłączyłem różnicówkę, aby zmywarka mogła odpompować wodę.

Sprawdzając próbnikiem znalazłem przebicie na dolnych śrubach mocujących przednią osłonę (tylko do niej mam dostęp bez odłączania całego cholerstwa).

Po odpomowaniu wody na dole zmywarki znalazłem plastikowe kółeczko, które jak się okazało, pasowało do otworu po prawej stronie na ściance wewnątrz oczywiście, na wysokości górnej półki (nie znam się na budowie zmywarki - jeszcze:)).

Niestety, po jego zamontowaniu, a potem odczekaniu dnia, żeby ewentualnie podsuszyło się trochę, jeśli coś tam było nie tak, zmywarka uruchomiona najpierw trochę pochodziła, a teraz znów za każdym razem wywala różnicówkę.

Możecie podpowiedzieć jakieś rozwiązanie, i czy to plastikowe kółeczko może mieć z tym związek, czy to raczej jakiś szczegół, a jedynym sposobem jest odkręcenie wszystkiego, wyjęcie i sprawdzenie, co tam się dzieje?

Sprawdzałem podobne tematy, ale kwestia tego kółka może dać jakieś wskazanie, a mnie uchroni przed demontażem z zabudowy. :)

Dzięki z góry.

0 6
  • #2 18 Mar 2014 21:56
    kaputo
    Poziom 20  

Jak z boku, to może to być mocowanie kanały do wentylatora. Jeżeli było nieszczelne, to mogła się woda dostawać do środka zmywarki.

0
  • #3 18 Mar 2014 22:04
    ZbyszekAl
    Poziom 2  

kaputo napisał:
    Jak z boku, to może to być mocowanie kanały do wentylatora. Jeżeli było nieszczelne, to mogła się woda dostawać do środka zmywarki.