Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ford fiesta mk3 1993 - aauto odpala dziwnie chodzi brakuje mocy

oskarzap 19 Mar 2014 18:51 1386 4
  • #1 19 Mar 2014 18:51
    oskarzap
    Poziom 6  

    Witam, kolejny problem z moja 'kochana' fiesta ktora uwielbia jak laduje sie w nia kase. Mam pewien problem, chodzi tu o to ze jak odpalam samochod to musze dodac gazu zeby trzymal obroty, ale gazu musze dodawac duzo i dlugo(inaczej gasnie) zanim rozpoczne 'jazde' ktorej nie mozna nazwac jazda... Samochod dziwnie sie trzesie, musze dawac duzo gazu bo inaczej przy ruszaniu zabkuje i zamierza gasnac..jadac slucham silnika i nie pracuje tak jak powinien . Dodam ze przy zimnym silniku jak odpalam i daje gazu to tak jakby nie dostawal paliwa bo dziwnie burczy dopiero jak mocniej wcisne pedal gazu to zalapuje.
    Autko było tydzien temu u mechanika, zostało zrobione:
    -uszczelka korkowa,
    -wymiana oleju,
    -wymiana hamulcow z tylu,
    -wymiana zbiornika paliwa
    -regulacja zaworów,
    -pompka paliwa w zbiorniku,

    Od tego czasu dzieje się taka sytuacja jak powyżej. Wcześniej wystarczyło, że przy odpaleniu samochodu 2 razy go przygazowalem i bylo normalnie, niestety teraz jest coraz gorzej. Odpalenie zajmuje coraz wiecej czasu, i jest coraz bardziej irytujące.

    0 4
  • #2 22 Mar 2014 01:20
    oskarzap
    Poziom 6  

    ktoś pomoże?

    0
  • Pomocny post
    #3 25 Mar 2014 18:17
    januszkos6711
    Poziom 13  

    Jeśli silnik się trzęsie, to wszystko wskazuje na brak zapłonu w jednym cylindrze. Wykręć świece. Jedna pewnie będzie czarna. Może być uszkodzona sama świeca, albo przewód wysokiego napięcia (sprawdż po ciemku przy pracującym silniku, czy nie "świeci"). Nie znam fiesty, ale domyślam się, że ma rozdzielacz zapłonu. Po zdjęciu kopułki zobacz, czy jeden ze styków nie jest uszkodzony (nadpalony).

    -1
  • Pomocny post
    #4 25 Mar 2014 18:33
    robert1.5 dci
    Poziom 13  

    Tam jest cewka z tylu za kolektorem sącym.
    obstawiam przewody zaplonowe ostanio mamy na zewnątrz dużą wilgotności.
    Można robić tak
    wziąść zaizolowane kąbinerki zapalić silnik i ściągać po koleii przewody ze świec i obserwować czy jest gorzej,sciagamy przewyd jezeli silnik chodzi gorzej to znaczy ze jest dobry i tak dalej aż na trafimy na cylinder na którym nie ma różnicy to znaczy ze na tym nie ma iskry

    1
  • #5 29 Mar 2014 14:27
    oskarzap
    Poziom 6  

    wysiadl potencjometr przepustnicy + wymian swiec, bo 2 z 4 sie zapiekly, a wszystkie i tak dzialaly jak chcialy, iskra skakala nie tam gdzie trzeba. Dzięki za pomoc. Problem rozwiązany.

    1