Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Traktor C360 wyciek oleju

19 Mar 2014 21:56 3852 7
  • Poziom 7  
    Witam, mam pewien problem mam C360 odpala od pierwszego strzału, a przybywa mi oleju. Prawdopodobnie będzie to ON w oleju, wiem że wtryski są w porządku. Jaka może być przyczyna? z góry dziękuję.
  • Poziom 22  
    Nie znam dokładnie tego ciągnika ale jeżeli jest to wyciek oleju napędowego do oleju smarnego to w pierwszej kolejności sprawdziłbym pompę wstępnego podpompowania zamocowanej do korpusu silnika i od niego napędzanej. Czy olej smarny emulguje lub się pieni jest wtedy mętnego bladego koloru na korku wlewu na pokrywie rozrządu, bo mogłoby to świadczyć o przedostawaniu się wody z układu chłodzenia do oleju smarnego najczęściej przez uszkodzoną uszczelkę niepoprawnie dokręconej głowicy. Ubytek wody powinien być zauważalny w układzie chłodzenia.
  • Poziom 11  
    jak to 3P to może pompka wstępna a jak typowa 4 cyl. to bym sprawdził wtryski mam taki sprzęt u siebie :D
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    Odkręć korek spustowy oleju z pompy paliwa. Jeśli będzie ropa zamiast oleju. To wyciągnij ją wymień uszczelniacz na wałku, i przy okazji napraw pompkę zasilającą.
  • Poziom 20  
    Niekoniecznie musi pompka wstępna być uszkodzona, wystarczy że w sekcji tłoczenia w pompie wtryskowej będzie zużycie. Generalnie to lejące/niesprawne wtryskiwacze, wstępna pompka paliwa, pompa wtryskowa. Innych miejsc przedostawania się oleju napędowego do oleju w tym motorze już nie ma.
  • Poziom 22  
    Wszystko o czym tu napisano jest z tej strony silnika.
    Traktor C360 wyciek oleju
  • Poziom 17  
    istotne jest również czy silnik miał sprawny układ chłodzenia ,bo jesli pracował bez termostatu to mogło dojść do zasmolenia silnika ,co powoduje zaklejenie pierścieni w rowkach tłoka i nie są w stanie się rozprężać ,silnik będzie palił jednak że część paliwa będzie się przedostawała do oleju . Najprostszym sposobem usunięcia tego problemu to zalanie cylindrów naftą na 2-3 dni,nafta rozmiękcza nagar i pierścienie się rozluźnią ,mieliśmy ten problem w silniku Wola55 .Po tej operacji wymienić olej i filtry